شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز مادر و هفته زن ، مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

در این مراسم معنوی که روز سه شنبه ۲۵ فروردین ماه در محل نمازخانه این شرکت با حضور مهندس صبوری مدیر عامل و تنی چند از مدیران ارشد شرکت ترتیب یافت ، ابتدا خانم قهرمانی مشاور مدیر عامل در امور بانوان و خانواده ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت فاطمه (س) و هفته زن به همکاران خود ، به تفاوت نگاه جامعه غرب و اسلام از جمله در ایران اسلامی، به " جایگاه زن" اشاره کرده و اظهار داشت : در اسلام ، زن در صحنه اجتماع الگویی برای اخلاق مداری و وظیفه تربیت در خانواده را بر عهده دارد.

خانم قهرمانی در پایان سخنان خود ، گزارشی از فعالیت های امور بانوان شرکت در سال ۹۳ را برای حاضرین تشریح کرد.

در ادامه، مهندس حسین صبوری مدیرعامل برق آذربایجان ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و ثلاله پاکشان حضرت امام خمینی (ره) به تک تک همکاران ، اظهار داشت : سال جدید سالی است که شروع آن مزین به نام معطر حضرت فاطمه زهرا (س) است که قطعاً موجب خیر و برکت برای جامعه اسلامی ما خواهد بود.

وی با بیان برخی ویژگی های فردی ، اجتماعی ، عفاف ، همسرداری و سیاسی حضرت فاطمه (س) ، این ویژگی ها را الگوی بسیار شایسته برای زنان جامعه ما قلمداد کرده و تصریح کرد که زنان جامعه اسلامی ما با تاسی از سیره آن ، بانوی بزرگوار ، جایگاه زن و مادر بودن را با تقدیم فرزندان برومند در دوران دفاع مقدس و پس از آن به شایستگی و در بالاترین وجه به ظهور رسانده اند.

مهندس صبوری در بخش دیگری از سخنان خود ، با اشاره به مسئولیت خطیر بانوان همکار ، خطاب به آنان اظهار داشت که شما در کنار مسئولیت خطیر شغلی ، مسئولیت بسیار مهم و ارزشمند محیط خانواده از جمله نقش مادری را نیز بر عهده دارید.

مدیرعامل برق آذربایجان در ادامه ، با اشاره به نامگذاری امسال به نام" سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی " توسط مقام معظم رهبری، اظهار امیدواری کرد که کلیه همکاران از جمله بانوان همکار بتوانند با همدلی و هم زبانی و مشارکت جمعی در سلامت سازمانی و در تحقق اهداف شرکت که همانا خدمت            بی شائبه به مردم است، موفق باشند.

مهندس صبوری قوانین و ضوابط و مقررات ابلاغی را تنها مسیر حرکت در شرکت دانسته و با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه یک سازمان است ، نظام مندی فعالیت ها و استفاده حداکثری از پتانسیل های بالقوه و بالفعل کارکنان در جهت تحقق اهداف شرکت را امری الزامی قلمداد نمود.

مدیرعامل برق آذربایجان در بخش پایانی سخنان خود ، گزارشی از برخی اقدامات در حوزه منابع انسانی ، پرسنلی و بازنشستگی و اجرای پروژه ها را ارائه نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ساسانی مسئول دفتر فرهنگی برق آذربایجان از دیگر سخنرانان این مراسم بود.

وی نیز با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی (ره) و هفته زن ، شروع سال جدید را توام با انوار فاطمی و ایام فاطمی دانسته و این ایام را دارای پیام روشنی برای زنان جامعه ما در تبیین الگوهای رفتاری حضرت فاطمه (س) در خانواده و امور تربیتی دانست.

حاج آقا ساسانی سپس به ویژگی ها و خصایص حضرت فاطمه (س) از جمله نقش فرزندی برای پیامبر ، نقش همسری برای حضرت علی(ع) و نقش مادری برای اهل بیت علیهم السلام اشاره و با ذکر احادیثی از ائمه معصومین ، پیرامون پوشش حجاب و عفاف بانوان خصوصاً در محیط کار و اجتماع ، مطالب مفیدی را بیان داشت.

مراسم با مولودی خانی آقای حاج صمد آقا قلی زاده مداح اهل بیت عصمت و طهارت ، ادامه یافت.

در پایان مراسم ، با حضور مهندس صبوری مدیرعامل ، حجت الاسلام و المسلمین ساسانی ، مهندس عباس نژاد قائم مقام شرکت ، مهندس علیزاده معاون بهره برداری ، خانم مهندس نیکورای معاون برنامه ریزی و خانم قهرمانی مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده ، لوح تقدیر و هدایایی به تعداد ۱۶۵ نفر از بانوان همکار اهداء گردید.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/01/26   تعداد بازدید 1723     https://azrec.co.ir/blog/u/21177  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض