شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با حضور مشاور وزیر و رئیس شورای هماهنگی وزارت نیرو و مدیران عامل شرکت آب وبرق استان

جلسه فصلی ائمه جماعات و دبیران فرهنگی صنعت آب وبرق آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

جلسه فصلی ائمه جماعات و دبیران فرهنگی صنعت آب وبرق آذربایجان شرقی با حضور حجت الاسلام و المسلمین یزدانپرست مشاور وزیر و رییس شورای فرهنگی وزارت نیرو برگزار شد.

در این جلسه که روز چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس این شرکت ترتیب یافت ، مدیران عامل شرکت های صنعت آب وبرق استان نیز حضور داشتند.

در این جلسه ابتدا مهندس یوسف سرافراز مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان ضمن خوش آمدگویی گزارشی از فعالیت های شرکت متبوع خود در سال ۹۳ ، خصوصاً در موضوعات فرهنگی را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ساسانی مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور حاج آقا یزدانپرست و حاج آقا شیخی ( مسئول فرهنگی شرکت توانیر) ، مدیران عامل ، ائمه جماعات و دبیران فرهنگی آب وبرق استان ، موضوع فرهنگی را از ابعاد اداری و احتماعی تشریح نمود.

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین شیخی مسئول شورای فرهنگی شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت آب و برق استان به ایراد سخنرانی پرداختند.

مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سخنان خود، ضمن اشاره به آخرین وضعیت آماری این شرکت و برنامه های توسعه ای در این حوزه ، صنعت آب و برق را فراگیرترین خدمات در سطح جامعه دانسته و اظهار داشت که برای این بخش مهم ، باید برنامه های فرهنگی گسترده ای چه در بخش برون سازمانی و چه در بخش درون سازمانی تدارک دیده شود و لذا باید هماهنگی لازم در این زمینه از طرف مسئولین امر وزارتی انجام گیرد تا برنامه ها با محدودیت بودجه های ابلاغی قابلیت اجرائی شدن داشته باشد.

وی ضمن قدردانی صمیمانه از فعالیت های موثر و دلسوزانه حاج آقا ساسانی در صنعت آب و برق استان ابراز عقیده کرد که نگاه به مسایل فرهنگی در مجموعه ای همچون صنعت آب وبرق ، اگر چه هزینه هم باشد قطعاً سرمایه گذاری و افزایش سرمایه و توانمندی است .

در پایان بخش نخست این نشست ، حجت الاسلام و المسلمین یزدانپرست مشاور وزیر نیرو و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو ، طی سخنانی ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران عامل ، ائمه جماعات و مدیران فرهنگی صنعت آب وبرق آذربایجان شرقی و با قدردانی از میزبانی شایسته شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی با تبریک سال جدید که با ایام فاطمی شروع گردیده است ، کار فرهنگی را موضوعی بسیار مهم و پیچیده قلمداد نمود که در شرایط کنونی برای کشور ما ارزش بسیار شگرفی دارد.

حاج آقا یزدانپرست سپس با بیان جملاتی ارزشمند از ائمه معصومین ، امام راحل و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی و فرهنگ اجتماعی ، اظهار داشت: یکی از ضروریات جامعه ما بحث فرهنگ است ما اکنون بعد از ۸ سال دفاع مقدس ، اکنون درحال جنگ فرهنگی با قدرتهای غربی هستیم و اگر تاثیرش از جنگ سخت نظامی بیشتر نباشد قطعاً کمتر نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین یزدانپرست در بخش سخنان خود ، با تاکید بر دغدغه مدیران عامل مبنی بر پراکندگی کمیته های فرهنگی در شرکت های آب و برق و برخی اقدامات موازی ، به تجمیع این کمیته ها در قالب شورای فرهنگی اشاره و چشم انداز ، برنامه ها وجزئیاتی از نظام نامه فرهنگی سال ۹۴ وزارت نیرو را که به تمامی شرکت های زیر مجموعه ابلاغ گردیده ، اشاره کرد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/01/29   تعداد بازدید 1669     https://azrec.co.ir/blog/u/21175  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض