شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

اولین جلسه شورای معاونین و مشاورین شرکت برق منطقه ای آذربایجان بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۵ فروردین ماه با حضور مدیرعامل برگزار شد.

در این جلسه که کلیه معاونین و مشاورین و جمعی از مدیران ارشد شرکت حضور داشتند ، ابتدا مهندس زاده مهدی معاون هماهنگی شرکت ضمن خوش آمدگویی ، هدف از برگزاری این جلسه را ارائه برنامه های سال ۹۴ در حوزه های مختلف برق آذربایجان از طرف معاونین و مدیران و بهره مندی از نظرات مدیریت عامل و سایر همکاران حاضر در جلسه عنوان نمود.

  سپس مهندس عباس نژاد قائم مقام ومعاون طرح و توسعه ضمن مقایسه و تطبیق اعتبارات و طرح های سال های 93 و 94 ، گزارشی از پروژه های ناشی از دریافت فاینانس بانک توسعه اسلامی  (IDB) ارائه و همچنین تصریح کرد که در سال ۹۴ ، تعداد ۲۸ پروژه مهم توسط برق منطقه ای آذربایجان در حال اجراست .

خانم مهندس نیکورای معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت نیز در خصوص بودجه جاری شرکت و بودجه  ابلاغی پیش بینی شده  برای سال 94 مواردی را بیان داشته  و از افزایش مناسب بودجه سرمایه ای و جاری و رفاهی نسبت به سال 93 خبر داد.

وی همچنین در خصوص مدیریت مصرف ، پیک سایی خصوصاً در ایام گرم سال ، برنامه تعطیلات تابستانی، ممیزی انرژی پست ها و صنایع بزرگ منطقه و نیز برنامه ریزی برای اجرای ۶ پروژه تحقیقاتی این شرکت در طول سال ۹۴ خبر داد.

آقای قربان پور معاون منابع انسانی شرکت نیز که اخیراً مسئولیت معاونت منابع انسانی را بر عهده گرفته اند، با تشکر صمیمانه از کلیه کارکنان معاونت مالی و پشتیبانی که چندین سال با ایشان همکاری بی شائبه داشته اند، در خصوص رفع مشکلات بازنشستگان شرکت ، اجرای افزایش های قانونی سال ۹۴ ، ساماندهی پرونده های فیزیکی و الکترونیکی همکاران ، توجه به اصل جانشین پروری ، خدمات درمانی و بیمه ای ، برگزاری دوره های آموزشی خصوصاً برای پرسنل قرارداد کارمشخص ، بازنگری در ساختار سازمانی ، شرح وظایف کارکنان و فعال نمودن موضوع نظام مشارکت و بهره وری در شرکت مواردی را بیان داشت.

در ادامه مهندس علیزاده لمعانی معاون بهره برداری هم به اهمیت نگهداری شبکه برق در خدمت به مردم ، اقدامات و برنامه های برق منطقه ای آذربایجان در به حداقل رساندن حوادث با امکانات موجود ، رفع عیب شبکه در حداقل زمان ممکن ، اجرای پروژه RDC  ، پروژه های بهینه سازی و نیز اهمیت بازسازی و نوسازی شبک های فوق توزیع بخش مرکزی کلانشهر تبریز را ارائه نمود.

آقای خسروشاهی سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی نیز ضمن قدردانی صمیمانه از مدیریت عامل و زحمات آقای قربان پور و مجموعه همکاران معاونت مالی و پشتیبانی در خصوص صورتهای مالی ، تجدید ارزیابی دارایی های شرکت و ضرورت تغییر در ساختار معاونت مالی و پشتیبانی در راستای افزایش و تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و همکاران مواردی را بیان داشت.

مهندس زاده مهدی معاون هماهنگی برق آذربایجان در بخش دوم سخنان خود  نیز ضمن قدردانی از کلیه همکاران در خصوص رفع مشکلات نیروهای پیمانکاری و حل و فصل شدن هر چه سریع تر بودجه رفاهی همکاران مذکور ، برگزاری منظم جلسات شورای معاونین و مشاورین به عنوان یکی از ارکان مهم تصمیم گیری شرکت و لزوم همکاری تنگاتنگ معاونین و مشاورین و مدیران دفاتر مستقل خصوصاً در زمینه اجرای به موقع قوانین ، ضوابط و دستورالعمل ها در شرکت را مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه همچنین تنی چند از مدیران حاظر نقطه نظرات خود را پیرامون فعالیت مربوط به واحدهای متبوع بیان داشتند.

پس از ارائه گزارشات توسط معاونین و سایر همکاران ، مهندس صبوری مدیرعامل شرکت ضمن تبریک مجدد سال جدید به کلیه همکاران ، با اشاره به نامگذاری آن بنام سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی توسط مقام معظم رهبری، وظایف مدیران و کارکنان برق آذربایجان به عنوان یک شرکت دولتی را در خدمت به تکریم ارباب رجوع بسیار مهم دانسته و ضرورت نظام مندنمودن فعالیت ها و اجرای دقیق قوانین ، ضوابط و دستورالعمل ها در سطح شرکت را مورد تاکید قرار داد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/02/02   تعداد بازدید 1622     https://azrec.co.ir/blog/u/21174  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض