شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 حادثه واژگونی دکل فلزی خط 132 کیلوولت واقع در شرق تبریز در سریع ترین زمان ممکن رفع گردید.

 

  مهندس علیزاده لمعانی معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن اعلام این مطلب، با تشریح این حادثه اظهار داشت: حادثه مذکور بر اثر طوفان شدید و گردباد در ساعت 15/35 روز شنبه 22 فروردین ماه در منطقه چاوان واقع در جنوب شرق تبریز اتفاق افتاد که منجر به واژگونی دکل شماره 26 خط 132 کیلوولت دو مداره والی - امامیه – یاغچیان و قطع خط مذکور از طرف پست والی گردید.

وی افزود: بدنبال این حادثه بلافاصله با دستور مدیریت عامل ، اکیپ های عملیاتی و تعمیراتی از معاونت بهره برداری و شرکت تعمیرات در محل حادثه حاضر و با ايجاد جمپر های موقت ، خط مذکور را تا ۳۰ دقیقه بامداد برقدار کردند.

معاون بهره برداری برق آذربايجان تصريح کرد که با مديريت مرکز کنترل ديسپاچينگ و همکاری صميمانه شرکت توزيع نيروی برق تبریز و مديريت بار ، اين حادثه هیچ گونه خاموشی در بر نداشته است .

مهندس علیزاده در خصوص بازسازی و نوسازی نقطه حادثه دیده خاطر نشان کرد که هم اکنون اکیپ های عملیاتی و تعمیراتی مجری نظارت بر خطوط و حریم و شرکت تعمیرات، فونداسیون برای نصب دکل جدید را احداث کرده و بزودی با بازسازی و نوسازی محل حادثه ، خط مذکور بصورت رینگ کامل راه اندازی خواهد شد.

وی هزینه دمونتاژ ، جمع آوری دکل واژگون شده ، احداث فونداسیون ، نوسازی و نصب دکل جدید را بالغ بر یک میلیارد ریال اعلام نمود.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/02/02   تعداد بازدید 2183     https://azrec.co.ir/blog/u/21173  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض