شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 جلسه آموزشی- توجیهی "راهکار Embedded System در سیستمهای دیسپاچینگ" در شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

جلسه آموزشی- توجیهی " راهکارEmbedded system در سیستم های دیسپاچینگ " با حضور مدیرعامل و جمع کثیری از مدیران و کارشناسان فنی شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

 در این جلسه آموزشی که از سوی دفتر برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش و با همکاری امور دیسپاچینگ برق آذربایجان ترتیب یافت ، مدرسی آن را مهندس مولایی از شرکت مهارسیستم تهران برعهده داشت .

وی در بیان تعریف Embedded system اظهار داشت که این موضوع ، به سیستم های کنترلی مبتنی بر تراشه گفته می شود که دارای سیستم عامل های خاص صنعتی بوده ومستقل از سیستم عامل های کامپیوتری است .

مهندس مولایی سپس با معرفی سیستم های Embedded به کار رفته در صنعت برق ، تصریح کرد که سیستم مذکور از چندین سیستم مجزا در قالب یک واحدو بصورت موازی پشتیبانی می کنند و در نتیجه می توانند به رویدادهای صنعت برق از جمله مراکز دیسپاچنگ و کنترل پستها در سریع ترین زمان ممکن پاسخ دهند و بصورت Real Time کارکرد داشته باشند.

مدرسی این جلسه آموزشی در ادامه ، مزیت های سیستم Embedded در مقایسه با Pc- Base و نیز چالش های سیستم Embedded خارجی بکار رفته در پست های فشار قوی و نیروگاههای کشور را برای حاضرین تشریح کرد.

وی در پایان بر لزوم کامل تجهیزاتی Embedded در صنعت برق نصب و راه اندازی شده اند ، تاکید کرد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/02/02   تعداد بازدید 1458     https://azrec.co.ir/blog/u/21171  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض