شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان روز دوشنبه ۷ اردیبهشت ماه با حضور در حوزه معاونت طرح و توسعه ، در دیدار با مجریان پروژه های مختلف این شرکت ، روند اجرایی وآخرین وضعیت پروژه های مذکور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.IMG 1474

 در این دیدار که با همراهی مهندس عباس نژاد قائم مقام و معاون طرح وتوسعه ، مهندس رستمی مدیر دفتر مدیرعامل ،آقای موسوی مدیر دفتر حراست و مهندس مسلمی مدیر دفتر روابط عمومی انجام گرفت ، مدیرعامل ضمن دیدار با تک تک پرسنل این معاونت ، آخرین و ضعیت اجرایی و برنامه زمانبندی پروژه ها را بطور دقیق جویا شد.

آقایان مهندس معمار مجری پستهای انتقال ، رهنورد مدیر مهندسی طرح ها ، جعفرزاده مجری خطوط انتقال ، فتح اله زاده مجری پست های فوق توزیع ، بدری مجری خطوط فوق توزیع و حنیفه زاده در این بازدید، نسبت به تشریح پروژه های مربوط به حوزه متبوع خود پرداختند.

مدیرعامل همچنین در پایان بازدید از معاونت طرح وتوسعه ، با حضور در دفتر معاونت ، طی جلسه ای نسبت به جمع بندی گزارشات مذکور پرداختند .

در این جلسه مهندس عباس نژاد ضمن تاکید بر توانمندی مجریان ، کارشناسان و کارکنان معاونت طرح و توسعه ، در خصوص اعتبارات و هزینه های پروژه ها ، مهندسی و کیفیت اجرایی مواردی را بیان داشت.

وی همچنین بر لزوم فضای آرام در موضوع اجرای پروژه ها و حتی محیط سازمانی تاکید کرد.

مهندس صبوری مدیرعامل نیز طی سخنانی با تاکید بر استفاده از توانمندیهای شرکت و پیمانکاران منطقه اظهار داشت که هم اکنون قطار توسعه در برق آذربایجان با جدیت درحرکت است.

وی با اشاره به کمبود منابع نقدینگی در شرکت ، اظهار اطمینان کرد که با مهندسی ارزش ، توجه به بهره وری ، تقویت و استفاده از استعدادها و توانمندیهای کمی و کیفی در بخش منابع مالی و انسانی ، تمامی پروژه های مهم شرکت طبق برنامه زمانبندی به مرحله بهره برداری می رسند.

مدیرعامل برق آذربایجان همچنین با تک تک پرسنل و مسئولین دفتر حراست و امور محرمانه شرکت نیز دیداری حضوری داشت.

در این دیدار آقای سید محمد موسوی مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این واحد، به پی گیری ها برای تغییرات چارت سازمانی در این دفتر ، نیز اشاره کرد.

مدیرعامل نیز حراست را مجموعه ای مهم در سازمانها قلمداد کرده و بر لزوم اشرافیت دفتر حراست به فعالیت های شرکت و بسترسازی برای تحقق اهداف متعالی این دستگاه دولتی در خدمت و همدلی با مردم تاکید کرد.

مهندس صبوری با اشاره به اینکه شرکت برق منطقه ای آذربایجان مجموعه ای فنی است ،اعتماد سازی و ایجاد همدلی بین مدیران و کارکنان را از دیگر انتظارات توصیف نمود.

وی در پایان این بازدید، بهره گیری وحفاظت از تکنولوژیهای جدید در بخش حراست را امری اجتناب ناپذیر دانست.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/02/09   تعداد بازدید 1610     https://azrec.co.ir/blog/u/21169  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض