شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

طی جلسه ای اعضای جدید انجمن اسلامی شرکت برق منطقه ای آذربایجان معرفی شدند در این جلسه که روز سه شنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور آقایان میراب رییس ستاد هماهنگی انجمن های اسلامی استان وبهار لو رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی ادارات در سالن کنفرانس برق آذربایجان ترتیب یافت ، همچنین از آقایان اکبر خوش فهم و احد زواری روسای قبلی این انجمن نیز با حضور میهمانان سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل به عمل آمد.

 در این جلسه ابتدا حجت السلام والمسلمین ساسانی مسئول امور فرهنگی برق آذربایجان و عضو ناظر انجمن اسلامی این شرکت ، طی سخنانی ضمن اظهار خرسندی از حضور مسئولین استانی انجمن اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی ، با اشاره به اهمیت انجمن های اسلامی در سازمانها ، حفاظت و حراست از ارزشهای اسلامی و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مهمترین وظایف این انجمن ها قلمداد کرد.

وی همچنین ایجاد همدلی و تسری فرهنگ و عفت عمومی را از دیگر اهداف انجمن های اسلامی نام برد.

حاج آقا ساسانی سپس با قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده آقای خوش فهم و سپس آقای زواری در دوران ریاست انجمن اسلامی برق آذربایجان تصریح کرد که هر چند که از لحاظ اداری بازنشستگی امور طبیعی است اما این عزیزان همواره در صحنه های عبادی و سیاسی در کنار ما خواهند بود .

وی در پایان سخنان خود اعضای جدید انجمن اسلامی برق آذربایجان را به شرح ذیل اعلام نمود:

آقایان محمد رضا رستمی ( رئیس جدید انجمن ) ، محمد علی جاویدکیا (نایب رئیس) ، علیرضا احمدزاده ( دبیر)،علی اکبر محمودیان ، حسین هجیری و علی اصغر قنادی پاکدل.

در ادامه جلسه ، آقای میراب رییس ستاد هماهنگی انجمن های اسلامی استان نیز ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و ارائه گزارشی از برنامه های سنت حسنه اعتکاف در سطح استان ، از خدمات ارزشمند آقایان خوش فهم و زواری در مسئولیت شایسته انجمن اسلامی برق منطقه ای آذربایجان صمیمانه قدردانی کرده و برای اعضای جدید آرزوی موفقیت کرد.

آقای بهار لونیز اتحادیه انجمن های اسلامی ادارات استان نیز خدمت در انجمن های اسلامی را یک موضوع مهم در عین حال پر زحمت قلمداد کرده و اظهار داشت: عزیزانی که مسئولیت خدمت در انجمن های اسلامی را قبول می کنند در حقیقت از دلسوزان نظام بوده و سعی در تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی را دارند.

وی با ذکر احادیثی از پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) ، نقش ایجاد دوستی در اجتماع را بسیار مهم ارزیابی کرده و ضمن قدردانی از روسای قبلی انجمن اسلامی برق آذربایجان تاکید بر شایستگی آقای مهندس رستمی ، تقویت انجمن های اسلامی در ادارات را ضروری خواند در این جلسه همچنین خوش فهم رئیس اسبق انجمن اسلامی برق منطقه ای آذربایجان نیز مجموعه برق آذربایجان را مجموعه ای ارزشی توصیف کرده و اظهار داشت که انجمن اسلامی برق آذربایجان از نفرات با حجب، مدبر و شایسته تشکیل یافته و وجود حاج آقا ساسانی نیز در امور این انجمن بسیار مهم است چرا که نقش ایشان همواره مورد قبول و پذیرش عامه همکاران است. وی که از اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی استان و وزارت نیرو بوده اند ، برخی نقطه نظرات خود را پیرامون تحقق اهداف انجمن اسلامی در ادارات بیان داشت .

آقای زواری رییس قبلی انجمن اسلامی برق آذربایجان نیز گزارشی از فعالیت های خود در مدت تصدی این مسئولیت را تشریح و از تک تک همکاران خود در این انجمن صمیمانه قدردانی کرد.

وی تمهیدات فرهنگی دشمنان بسیار مهم خواند و بر جدیت تسری فرهنگ اسلامی در جامعه و رفتار شایسته اداری در سازمانها تاکید کرد .

در پایان این مراسم با اعطای لوح تقدیر حجت الاسلام و المسلمین عظیمی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان به آقایان خوش فهم و زواری از خدمات صادقانه آنان قدردانی شد و هدیه ای نیز از سوی مهندس صبوری مدیر عامل برق آذربایجان به ایشان اهداء گردید.

وی همچنین در این مراسم برای مهندس رستمی رئیس جدید انجمن اسلامی برق آذربایجان و سایر اعضای این انجمن آرزوی موفقیت کرد .

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/02/14   تعداد بازدید 1606     https://azrec.co.ir/blog/u/21168  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض