شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

همزمان با میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر و بمناسبت دهم اردیبهشت روز صنعت برق ایران ، از ۸۷ بازنشسته سالهای ۹۲ و ۹۳ و فروردین ماه ۹۴ شرکت برق منطقه ای آذربایجان به همراه همسرانشان تجلیل به عمل آمد.

 در این مراسم 3 ساعته که پیش از ظهر روز یکشنبه 13 اردیبهشت ماه در محل مهمانسرای برق آذربایجان ترتیب یافت ، همچنین از پنج همکار متوفی در این ایام و نیز با گرامیداشت روز کارگر از 17 کارگر نمونه برق آذربایجان شاغل در استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل قدردانی شد.

در این مراسم ۳ ساعته آقای حسین قربان پور معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن خوش آمدگویی به کلیه حاضرین در مراسم سالها خدمات ارزشمند بازنشستگان صنعت برق آذربایجان را برای این شرکت بسیار مهم و مزین توصیف و از آنان صمیمانه قدردانی کرد.

سپس مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان طی سخنانی با تبریک میلاد حضرت علی (ع) روز پدر و با گرامیداشت روز کارگر و روز صنعت برق ایران ، از اینکه بازنشستگان سرافراز برق آذربایجان به همراه همسران محترم خود در این مراسم و محفل گرم حضور یافته اند ، صمیمانه قدردانی کرد.

وی افزود: امروز کارکنان تلاشگرمجموعه صنعت برق در گمنامی تلاش و همت می کنند و روشنایی را به       خانه های مردم عزیز به ارمغان می آورند که مهمترین نقش در این زمینه از آن پیشکسوتان و بازنشستگان عزیز است.

مهندس صبوری صنعت برق را بزرگترین و فراگیرترین خدمت در جامعه اسلامی مان قلمداد کرده و خطاب به بازنشستگان عزیز اظهار داشت : قطعاً بدون نعمت برق رسد وتوسعه در جامعه امکان پذیر نیست و این بالندگی مهم ، با تلاش شبانه وزی سالیان سال شما حاصل شده است.

وی با بیان محدودیت های گذشته در صنعت برق ، تصریح کرد که به لطف خداوند متعال و با وجود    محدودیت های فعلی ، صنعت برق با یک آرامش و آسایش و ثبات برخوردار است .

مدیرعامل برق آذربایجان صنعت برق آذربایجان را مجموعه ای پر آوازه در صنعت برق کشور دانسته و این ویژگی را حاصل تلاش کارگران ، کارمندان ، متخصصان و مدیران و بخصوص بازنشستگان این مجموعه عظیم قلمداد و آن را افتخاری برای خود و همکاران دانست.

مهندس صبوری در پایان سخنان خود ، از تلاش ها و از زحمات معاونت منابع انسانی و سایر بخش های مرتبط در تدارک و برگزاری این مراسم با شکوه قدردانی کرد.

اجرای برنامه موسیقی آذری ، صرف نهار واهداء لوح تقدیر وهدایا به بازنشستگان خانواده محترم همکاران متوفی و کارگران نمونه سال ۹۳ شرکت برق منطقه ای آذربایجان از دیگر برنامه های این مراسم بود .

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/02/14   تعداد بازدید 1904     https://azrec.co.ir/blog/u/21167  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض