شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مهندس حسین صبوری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان پس از بازدید از پروژه های در دست اجرای صنعت برق آذربایجان در شهر ارومیه ، در جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا با خانواده شهید همکار والا مقام عسگر اکبری قصور دیدار کرد .

در این دیدار که روز دوشنبه 14 اردیبهشت ماه ترتیب یافت ، آقای اصغر قنادی پاکدل  مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و مهندس کشوریان مدیر امور انتقال آذربایجانغربی نیز حضور داشتند.

مهندس صبوری ابتدا ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س)، از همسران شهداء عالی مقام به عنوان رهروان واقعی حضرت زینب (س) یاد کرد و گفت: خانواده های معظم شهدا تجسم واقعی ایثار هستند.

 وی با بیان اینکه همسران شهدا اسوه رشادت و شجاعت هستند گفت: شهدای گرانقدر ما با گذشت از جان و مال خود از کشور عزیزمان و آرمانهای انقلاب شکوهمند اسلامی دفاع نمودند و امروز امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطرات خون پاک شهدا هستیم .

در ادامه این دیدار ، آقای قنادی پاکدل مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران ،  خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران را از افتخارات بزرگ  و ارزشمند دانست و گفت : شهدا خونشان را دادند تا ما امروز سربلند زندگی کنیم پس همه ما مسئول خون پاک شهدا هستیم.

 مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران  همچنین خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را از افتخارات معنوی دانست و گفت : بسیار خوشحالم که خدمتگزار خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگر صنعت برق آذربایجان هستم و چه افتخاری والاتر از خادم ایثارگران بودن.

در این دیدار صمیمی ، مهندس صبوری ضمن آرزوی علو درجات به روح پرفتوح شهید والامقام عسگر اکبری قصور از مشکلات خانواده این شهید والا مقام جویا شده و در پایان ، هدیه ای به رسم یادبود به ایشان اهداء نمود.

یاد آور می شود شهید عسگر اکبری قصور در سال ۱۳۶۱ در حین انجام وظیفه سیمبانی در روستای "بند "حوالی ارومیه ، توسط گروهک های ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/02/15   تعداد بازدید 1721     https://azrec.co.ir/blog/u/21166  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض