شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

اولین جلسه شورای پایایی منطقه ای برق آذربایجان ، با حضور مدیران عامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت های صنعت برق آذربایجان در سه استان آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل در سالن کنفرانس شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

 

 در این جلسه که پیش از ظهر روز سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ترتیب یافت ، ابتدا توضیحاتی پیرامون آئین نامه شورای پایایی کشور و منطقه ای صنعت برق ، اهداف و چشم اندازهای این شورا توسط آقایان مهندس علیزاده معاون بهره برداری و مهندس برنجی مدیر امور دیسپاچینگ برق منطقه ای آذربایجان ارائه گردید.

سپس چالش ها و اولویت های مرتبط با پایایی شبکه برق در منطقه آذربایجان به سرفصل های ذیل توسط حاضرین مورد بحث و بررسی قرار گرفت:

- هماهنگی کنترل و بهره برداری بهینه منابع توان راکتیو در بخش های تولید ، انتقال و توزیع نیروی برق منطقه.

- بررسی روند سرویس و نگهداری نقاط مرزی بخش های تولید ، انتقال و توزیع در شبکه برق آذربایجان

- بررسی قابلیت تامین تغذیه داخلی پستها و نیروگاههای مهم منطقه در شرایط Blackout .

- پایایی تبادلات برون مرزی و نقش آنها درپایایی شبکه  برق آذربایجان .

در این جلسه همچنین مقرر شد در جهت انجام این فرآیندها و موضوعات ، کارگروههایی تشکیل گرد تا این کارگروها در جلسه آتی برنامه های خود را جهت تصویب نهایی در شورا ارائه دهند.

در پایان جلسه نیز مهندس حسین صبوری رئیس شورای پایایی منطقه ای برق آذربایجان با اشاره به اینکه ماحصل فعالیت های سه بخش تولید ، انتقال و توزیع ، تامین مطمئن برق برای مشترکین است و ضمن تاکید بر تعریف دقیق شاخص های وضعیت موجود شبکه در شرکت تابعه صنعت برق آذربایجان ، اظهار امیدواری کرد که کلیه هماهنگی های فنی فیمابین ارکان تولید ، انتقال و توزیع نیروی برق منطقه آذربایجان ، در داخل مجموعه انجام گیرد. 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/02/16   تعداد بازدید 1767     https://azrec.co.ir/blog/u/21164  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض