شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 مراسم افتتاحیه برنامه ارزیابی عملکرد "شبکه انتقال و فوق توزیع " از مجموعه عملکرد و فعالیت های سال 93 معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور ارزیابان اعزامی از سوی شرکت توانیر ، برگزار شد.

 

دراین جلسه که پیش از ظهر روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در اتاق کنفرانس برق آذربایجان ترتیب یافت ، تیم ارزیابی توانیر ، مدیرعامل ، تنی چند از معاونین و مدیران ،روسای ادارات و کارشناسان معاونت بهره برداری برق آذربایجان حضور داشتند.

در ابتدای جلسه ، مهندس حسین صبوری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن خوش آمد گویی به تیم ارزیابی، با اشاره به آخرین وضعیت اجرایی و فنی و نیز موقعیت خاص جغرافیایی برق آذربایجان ، اهمیت این ارزیابی ها را مورد تاکید قرار داده و اظهار داشت: در این ارزیابی ها نقاط قوت و قابل بهبود در شبکه های انتقال و فوق توزیع بطور دقیق و کارشناسی  استخراج شده و این امکان را به مسئولین امر می دهد تا در پیش برد فعالیت های مربوط به بخش انتقال و فوق توزیع ، موفق تر عمل نماید.

در این جلسه همچنین مهندس علیزاده معاون بهره برداری برق منطقه ای آذربایجان  نیز ضمن قدردانی از حضور تیم ارزیابی توانیر ، گزارشی از وضعیت شبکه انتقال و فوق توزیع، چالشها و نیز اقدامات برجسته برق آذربایجان را تشریح نمود.

آقای مهندس صالح معرفت سرگروه تیم ارزیابی اعزامی از توانیر نیز طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت ارزیابی سالانه از عملکرد انتقال و فوق توزیع برق های منطقه ای کشور ، برخی چک لیستها و ویژگی های این ارزیابی را برای حاضرین تشریح کرد .

شایان ذکر است ارزیابی بخش انتقال و فوق توزیع صنعت برق کشور از سوی معاونت هماهنگی و نظارت بر بهره برداری توانیر صورت می گیرد ونفرات تیم ارزیابی حوزه برق آذربایجان نیز که کار ارزیابی خود را طی  روز های 19 لغایت 24 اردیبهشت ماه انجام می دهند،  به شرح ذیل می باشند:

آقایان مهندسین :

-          صالح معرفت به عنوان سرگروه و ارزیاب بخش رلیاژ از برق مازندران

-         علیرضا ضامنی به عنوان ارزیاب بخش خط از شرکت توانیر

-         محمدرضا هنر بخش به عنوان ارزیاب بخش پست از برق خوزستان

-         آقای حمید رضا ناهیدی نژاد به عنوان ارزیاب بخش ستادی از برق باختر

-         آقای حمید باقری به عنوان ارزیاب بخش بهره برداری از برق هرمزگان

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/02/21   تعداد بازدید 1638     https://azrec.co.ir/blog/u/21162  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض