شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مسابقات سراسری دو ومیدانی و آمادگی جسمانی بانوان وزارت نیرو طی روزهای ۱۸-۱۶ اردیبهشت ماه به میزبانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

 این مسابقات که با شرکت 160 ورزشکار از استانهای مختلف در محل باشگاه فرهنگی ورزشی برق آذربایجان و سالن ورزشی شهید علی آبادی اداره کل ورزش جوانان استان ترتیب یافت ، پس از انجام رقابت ها در رشته های مختلف دوهای استقامت ، سرعت،  پرش طول ، دوی 100*4 متر امدادی ، پرتاب وزنه و آمادگی جسمانی نفرات و تیم های برتر مشخص شدند.

درمراسم اختتامیه این مسابقات که عصر روز جمعه 18 اردیبهشت ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی برق آذربایجان برگزار شد، با حضورمهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان و رئیس کمیته ورزش صنعت آ ب وبرق استان ، آقای حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو ، مسئولین ورزش های شرکت آب وبرق استان ، جمعی از معاونین ، مشاورین و مدیران برق آذربایجان ، مسئولین هیئت های ورزشی دو و میدانی و آمادگی جسمانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ، سرپرستان ، مربیان و ورزشکاران  تیم های شرکت کننده حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا آقای رسولی مدیر باشگاه ورزشی برق آذربایجان و سرپرست اجرایی مسابقات و خانم سالار پور رئیس انجمن آمادگی جسمانی شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو نیز گزارشی از مسابقات را ارائه نمودند.

سپس مهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان ، حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو به ایراد سخنرانی پرداختند.

مهندس صبوری ضمن خوش آمدگویی به حضور گسترده مسئولین ، مربیان و ورزشکاران حاضر در این مراسم ، مجموعه آب وبرق را از گسترده ترین بخش خدمت رسانی به مردم قلمداد کرده و اظهار داشت که این خدمت شایسته و شبانه روزی،  توسط نیروی انسانی متعهد و دلسوز صنعت آب وبرق انجام می گیرد و لذا ایجاد نشاط وشادابی و سلامت جسمی در مجموعه کارکنان این مجموعه، موجب افزایش بهره وری در خدمت رسانی خواهد بود.

مدیرعامل برق آذربایجان ورزش را جلای روح انسانها توصیف و همچنین با تاکید بر اهمیت توجه به اصول اخلاقی در ورزش،  تصریح کرد: اینکه در چنین مسابقاتی تکنیک ها و کسب عنوان ، ارزشمند است قطعاً در کنار آن، بعد فرهنگی اینگونه جشنواره ها و نیز "درکنار هم بودن" ارزش دیگری دارد.

مهندس صبوری در پایان سخنان خود از زحمات شورای ورزش وزارت نیرو ، کمیته ورزش آب وبرق استان ، باشگاه ورزشی ، روابط عمومی و مجموعه همکاران تدارکات و خدمات برق آذربایجان در برگزاری بسیار خوب این مسابقات صمیمانه قدردانی کرد.

 آقای مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با قدر دانی از حمایت های مدیرعامل برق آذربایجان و سایر مسئولین و اعضای کمیته ورزش آب وبرق استان در برگزاری این مسابقات ، با ذکر کلامی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " هزینه در ورزش اصراف نیست بلکه  سرمایه گذاری است"، به جایگاه ورزش در مجموعه وزارت نیرو اشاره و اظهار داشت: در جامعه ما زنان حدود 50 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند اما متاسفانه حدود 9 درصد بانوان  ورزش می کنند ، اما خوشبختانه در سطح کارکنان و خانواده های کارکنان وزارت نیرو، این رقم به حدود 45 درصد می رسد .

وی در تشریح برنامه های سالانه وزارت نیرو خاطر نشان کرد که امسال طبق برنامه ریزی های به عمل آمده،  13 رشته ومسابقات مخصوص بانوان در نظر گرفته شده است که مسابقات فعلی ، یکی از آنهاست.

در پایان ،  با حضور مسئولین حاضر در مراسم احکام قهرمانی و جوایز نفرات و تیم های برتر اعطا گردید.

در این مسابقات علاوه بر نتایج انفرادی در رده های مختلف سنی ، نتایج تیمی مسابقات به شرح ذیل مشخص شدند:

در مسابقات دو ومیدانی :

- مقام اول تیم مازندران با ۵۷ امتیاز

- مقام دوم تیم آذربایجان شرقی با ۴۰ امتیاز

- مقام سوم تیم همدان با ۳۶ امتیاز

در مسابقات آمادگی جسمانی:

- مقام اول آب وفاضلاب اصفهان با ۷۵/۵۹۷ امتیاز

- مقام دوم برق منطقه ای اصفهان با ۷۹/۵۸۲ امتیاز

- مقام سوم آب وبرق مازندران با ۷۶/۵۵۶ امتیاز

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/02/21   تعداد بازدید 1466     https://azrec.co.ir/blog/u/21160  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض