شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

دومین جلسه شورای معاونین و مشاورین شرکت برق منطقه ای آذربایجان روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

 بیمه درمان کارکنان ،ساماندهی خودروهای سازمانی ، بحث در خصوص بودجه اصلاحی ، بازنشستگی ، لزوم تجمیع جلسات اداری، نحوه جابجایی نیروهای انسانی واحدهای مختلف در سطح شرکت ، چگونگی تجمیع ارزیابی سالانه ، تشریح بخشنامه جدید در بخش حریم خطوط انتقال و پست ها ، ایاب وذهاب و ماموریتهای اداری ، اضافه کاری عوامل پیمانکاری و خودرویی و.. از جمله مباحثی بودند که در این جلسه صورت گرفت.

درادامه جلسه ، مهندس صبوری مدیرعامل ضمن استماع نقطه نظرات و گزارشات مدیران ، طی سخنانی چشم انداز فعالیت های شرکت را مطلوب توصیف کرده و با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری و هیات محترم دولت به استان آذربایجان شرقی ، لزوم آمادگی کامل در این خصوص و تهیه گزارشات شفاف از عملکرد شرکت را مورد تاکید قرار داد.

وی سپس با بیان اینکه علاوه بر پروژه های در حال اجرا و نیز پروژه های جاری مربوط به فاینانس بانک توسعه اسلامی (IDB) ، طرح های جدیدی نیز شروع خواهد شد، تصریح کرد که برنامه های جاری و سرمایه ای شرکت باید بر اساس اعتبارات تخصیص یافته انجام گیرد.

مدیرعامل برق آذربایجان در ادامه سخنان خود توجه ویژه و دقت مسئولین واحدها به رعایت دستورالعمل ها و قوانین را بسار مهم وتنها راه خدمت رسانی و فعالیت سازمانی قلمداد کرده وخاطرنشان ساخت که باید در اجرای برنامه ها وحدت رویه باشد و ساماندهی بر اساس ساختار رسمی سازمانی صورت گیرد .

وی ضمن تاکید بر اهمیت و نقش مثبت برون سپاری در سازمانها ، تصریح کرد که برون سپاری در برق منطقه ای آذربایحان بگونه ای تدوین شود که ساماندهی لازم در خصوص رعایت الزامات اجرائی قراردادها لحاظ گردد.

مهندس صبوری در پایان سخنان خود ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشهای ارزشمند کلیه معاونین ، مشاورین ، مدیران و کارکنان ، شان و جایگاه برق آذربایجان را در صنعت برق کشور و دستگاههای استانی بالا توصیف کرده و خاطر نشان کرد عملکرد قانونمند وبر مبنای فرایندها و چهارچوب خاص سازمانی صورت پذیرد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/02/27   تعداد بازدید 923     https://azrec.co.ir/blog/u/21159  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض