شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه اختتامیه ارزیابی عملکرد بخش انتقال معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور تیم ارزیابی توانیر ، مدیر عامل ، معاون بهره برداری ، معاون منابع انسانی و جمعی از مدیران شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

 

در این جلسه که روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در سالن جلسات شرکت ترتیب یافت ، ابتدا مهندس علیزاده معاون بهره برداری برق آذربایجان ضمن قدردانی از زحمات ارزیابان و با تشکر از تلاشهای مدیران و کارکنان این معاونت در طول ۶ روز ارزیابی ، بر ضرورت انجام اقدامات اصلاحی برای مواردی که تیم ارزیابی با ریزبینی ارزشمند به عنوان نکات قابل بهبود اعلام کرده اند ، تاکید کرد .

در ادامه ، معرفت سرگروه تیم ارزیابی ، ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل وکلیه کارکنان معاونت بهره برداری برق آذربایجان ، وجود مدیران ،کارشناسان و نیروی انسانی و متخصص بسیار توانمند این شرکت و تعامل بسیار خوب بین شرکت های برق منطقه ای و تعمیرات را مطلوب و ستودنی توصیف کرد.

مهندس معرفت همچنین کمیته های تخصصی معاونت بهره برداری از جمله کمیته های استراتژی تنظیمات حفاظتی ، فعالیت های خوب وارزنده در حوزه DCS و اتوماسیون ، خلاقیت های بسیار خوب و مطلوب نگهداری دارائیها در انبار را نیز از نکات قوت و برجسته این معاونت ذکر کرد.

وی در ادامه گزارش ارزیابی مذکور لزوم توجه به اصلاح و بهینه سازی سیستم های حفاظتی را نیز از نکات قابل بهبود اعلام نمود.

پس از سخنان مهندس معرفت ، آقایان هنر بخش ، باقری و ناهیدی نژاد ارزیابان بخش های پست ، بهره برداری و ستادی نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاریهای صمیمانه در معاونت بهره برداری ، مواردی که می تواند به شرایط بهبود ارتقاء یابد را تشریح کردند.

در پایان این جلسه ، مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ضمن تبریک عید مبعث به کلیه حاضرین از تلاش کلیه افراد فعال در این ارزیابی خصوصاً ارزیابان محترم اعزامی از سوی توانیر که با دلسوزی و تعامل سازنده ، در مدت زمان کم و بصورت فشرده ، ارزیابی عملکرد سال ۹۳ معاونت بهره برداری را انجام داده اند ، صمیمانه تقدیر وتشکر کرده و ما حصل این ارزیابی ها را تقویت عملکردها و انتقال تجربیات ذکر کرد.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در جهت ارتقای شاخص ها ، امر ارزیابی است و در این حیث ، توجه به مسایل از دید بیرون ، انتقال تجربیات و توجه به نکات قابل بهبود باعث ارتقای شاخص ها می باشد .

مدیرعامل برق آذربایجان در پایان سخنان خود ضمن اشاره به اینکه وظیفه اصلی ، قانونی و ذاتی شرکت های برق منطقه ای بهره برداری مطمئن از انرژی برق است ، شرکت های تعمیرات را بازوی توانمند شرکتهای برق منطقه ای در این مسیر قلمداد نمود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/02/28   تعداد بازدید 1253     https://azrec.co.ir/blog/u/21158  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض