شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 

طی حکمی از سوی مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ، مهندس رحمت اله رحمتی آیدنلو به عنوان مدیر جدید امور انتقال نیروی برق استان آذربایجان غربی منصوب شد.

 در مراسمی که به همین مناسبت پیش از ظهر روز یکشنبه سوم خرداد ماه با حضور مدیرعامل ، معاون منابع انسانی ، معاون بهره برداری ، تنی چند از مدیران برق آذربایجان و مسئولین ارشد امور انتقال آذربایجان غربی در محل سالن جلسات این امور ترتیب یافت مهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان با تبریک سوم خرداد روز ملی مقاومت ، ایثار و پیروزی و ضمن تشریح اهمیت صنعت برق نسبت به سایر بخش ها بدلیل تنوع و گستردگی و ارتباط مستقیم با مردم ، به محدودیت ها و مشکلات منابع مالی در صنعت برق اشاره کرده و اظهار داشت: هیچ توجیهی ندارد که صنعت برق به دلیل سه درصد ایام سال (یعنی حدود 300 ساعت در سال) در تابستان که پیک مصرف بشدت افزایش می یابد ، سالانه دهها میلیارد تومان هزینه  کند در حالی که این مشکل، با فرهنگ سازی مناسب و اصلاح الگوی مصرف خصوصاً در بخش های خانگی ، صنعتی و تجاری رفع می گردد.

وی در همین خصوص مسئولین ذیربط در صنعت برق آذربایجان را به اجرای به موقع ، دقیق و موشکافانه  " طرح ملی ذخیره عملیاتی"  و " طرح تعطیلات تابستانی صنایع " فراخواند.

مهندس صبوری همچنین بر توجه جدی به" طرح جهادی کاهش تلفات" در شبکه های توزیع و انتقال برق و نیز تلاش برای افزایش راندمان نیروگاهها را نیز مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه سخنان خود ، از وجود ۲۴ پروژه در حال اجرای برق آذربایجان با ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار ریالی و ۳۰ میلیون یورو اعتبار ارزی در سطح استان آذربایجان غربی خبر داد و تصریح کرد که برخی از این پروژه ها بدلیل استقرار در سطح شهر از جمله حاشیه و بافت مرکزی شهر بزرگ ارومیه ، اهمیت فنی – اجتماعی دارند.

مهندس صبوری رضایتمندی مردم از خدمات صنعت برق را بسیار مهم دانسته و اظهار امیدواری کرد که تعدادی از این پروژه ها ، همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان آذربایجان غربی به بهره برداری برسند.

مدیرعامل برق آذربایجان در پایان سخنان خود ، ضمن قدردانی صمیمانه از سالها خدمت صادقانه و بی شائبه مهندس کشوریان در مدیریت امور انتقال استان که هم اکنون به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند، مهندس رحمتی آیدنلو را نیز از مدیران ارزشمند و توانای صنعت برق آذربایجان قلمداد کرده و اظهار امیدواری کرد که با همدلی سایر کارکنان خدوم این امور، بتوانند در خدمت به مردم موفق و سربلند باشند.

در ادامه جلسه، آقای قربان پور معاون منابع انسانی و مهندس علیزاده لمعانی معاون بهره برداری برق آذربایجان از خدمات صادقانه مهندس کشوریان قدردانی کردند ومهندس علیزاده در ادامه سخنان خود ، بر لزوم توجه ویژه به ایمنی و پیشگیری از بروز حوادث در شبکه تاکید کرد.

دکتر وهاب زاده مدیرکل امور اراضی و منابع طبیعی آذربایجان غربی نیز که به عنوان مهمان در این جلسه حضور یافته بودند ، طی سخنانی ضمن قدردانی از خدمات مهندس کشوریان و ابراز خرسندی از انتصاب مهندس رحمتی آیدنلو به عنوان مدیر جدید امور انتقال برق استان، آب ، خاک و برق را از عناصر اصلی زندگی قلمداد نمود و سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر را برای حاضرین تبریک گفت.

 مهندس کشوریان نیز به قدردانی صمیمانه از زحمات همکاران خود ، تمامی موفقیت ها را حاصل خدمات شایسته ی آقایان قلمداد نمود.

وی همچنین گزارشی از فعالیت های اداری و فنی و نیز برخی مشکلات و نواقصات موجود درشبکه انتقال استان را برای حاضرین تشریح کرد .

مهندس رحمتی آیدنلو مدیر جدید امور انتقال نیروی برق آذربایجان غربی سخنران پایانی جلسه بود.

وی ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه مهندس کشوریان ، وی را به عنوان دایره المعارف امور انتقال استانی توصیف کرد و در پایان، با ذکر برخی پیشنهادات برای تامین مطمئن انرژی برق در استان ، هماهنگی ، همدلی و انسجام را مهمترین رکن در خدمت رسانی یک سازمان قلمداد نمود.

در پایان این مراسم ، از سوی مهندس صبوری و کارکنان امور انتقال استان لوح های تقدیر به مهندس کشوریان تقدیم و حکم انتصاب مهندس رحمتی آیدنلو نیز اعطاء گردید.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/03/05   تعداد بازدید 1591     https://azrec.co.ir/blog/u/21154  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض