شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

در آستانه فصل تابستان و ضرورت مدیریت پیک بار در ایام گرم سال ، همایشی با موضوع " اهمیت و ضرورت مدیریت پیک بار در سال ۹۴ " با حضور مشترکین بزرگ صنعتی منطقه در شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

 در این همایش ابتدا خانم مهندس نیکورای معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای آذربایجان ضمن خوش آمدگویی به مسئولین انرژی صنایع بزرگ ، در خصوص وضعیت شبکه انتقال و فوق توزیع و مصرف برق آذربایجان و مقایسه آن با وضعیت کشوری مطالبی را بیان داشت.

وی همچنین شاخص های صنعت برق را از لحاظ مصرف و تعرفه و شرایط پیش بینی شده برای شبکه برق کشور در تابستان ۹۴ را تشریح نمود.

خانم مهندس نیکورای همچنین از تکلیف و سهمیه پیش بینی شده برای مدیریت و کاهش حداقل ۶۵ مگاوات در ایام پیک در تابستان برای شرکت برق منطقه ای آذربایجان خبر داد و در این خصوص همکاری های صنایع مهم منطقه را رکن اصلی و مهم ترین گزینه برای تحقق این تکلیف عنوان نمود.

در ادامه آقای مهندس نوری کارشناس مدیریت مصرف شرکت توانیر که در این همایش حضور یافته بود، وضعیت ویژه شبکه برق در تابستان و اهمیت و نقش صنایع در طرح ذخیره عملیاتی و نیز تعطیلات تابستانی برای گذر از پیک بار تابستان را برای حاضرین تشریح کرد.

مهندس برنجی مدیر امور دیسپاچینگ شرکت برق منطقه ای آذربایجان (شمالغرب کشور) نیز گزارشی از پیش بینی وضعیت پیک تابستان ۹۴ را ارائه و نحوه اطلاع رسانی به صنایع همکار را توضیح داد.

در این همایش همچنین خانم مهندس طباطباوکیلی مدیر گروه مدیریت مصرف شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز واحدهای صنعتی ( مشترکین فوق توزیع) همکاری کننده در سال ۹۳ را معرفی و نیز سیاستهای تشویقی وزارت نیرو در این خصوص را برای حاضرین تشریح نمود .

در پایان همایش با حضور مهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان و سایر مسئولین حاضر ، ۶ مجموعه بزرگ صنعتی منطقه که در طرح های ذخیره عملیاتی و تعطیلات تابستانی سال گذشته همکاری داشته اند ، با اعطای تندیس و لوح تقدیر ، به شرح ذیل مورد قدردانی قرار گرفتند:

سیمان کاوان بوکان ، سیمان آذربادگان خوی ، سیمان اردبیل ، ذوب آهن سهند غرب ، صاف فیلم نوین و شرکت داداش برادر (شونیز) .

به گفته خانم مهندس طباطباوکیلی طبق بخشنامه وزارت نیرو ، در جمع بیش از ۱۷میلیارد ریال تخفیف بهای برق مصرفی صنایع همکاری کننده در این طرح در قبوض برق آنها اعمال شده است.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/03/11   تعداد بازدید 1458     https://azrec.co.ir/blog/u/21151  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض