شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 کارگاه مطالعات مهندسی ارزش پروژه " پست کلیدخانه 400 کیلوولت نوردوز واتصالات آن " با حضور نماینده توانیر ، مشاور ، مجریان و کارشناسان موثر روز دوشنبه ۱۱ خرداد ماه از سوی شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

 

 دکتر مجید گل زاده  که به عنوان تسهیل گر  این مطالعات ، از سوی شرکت توانیر به عنوان سرپرست مدرس این کارگاه دو روزه معرفی شده بود ، با اشاره به ماهیت مهندسی ارزش ، اظهار داشت که مهندسی ارزش روشی نظام مند با تاکید بر کارکردهای پروژه ها مبتنی بر رویکرد خلاقانه در قالب ارائه ایده ها به منظور کاهش هزینه های غیر ضروری  پروژه ها با حفظ کیفیت می باشد.

دکتر گل زاده در گفتگویی با اشاره به بازدید میدانی از محل پیشنهادی اجرای پروژه که به عنوان مرحله اول کارگاه ، روز قبل انجام گرفت ، تصریح کرد که: "در مرحله دوم نیز که امروز در دو نوبت صبح وعصر ترتیب یافت ، ضمن تاکید و بررسی انطباقات مهندسی ارزشی ، با توضیحات مسئولین مربوطه شرکت برق منطقه ای آذربایجان از جمله نماینده معاونت برنامه ریزی و تحقیقات و طرح وتوسعه و مشاور پروژه مستندات واطلاعات مورد نیاز جمع آوری گردید."

مهندس رضا رهنورد مدیر دفتر مهندسی طرح ها از معاونت طرح و توسعه برق آذربایجان که مجری برگزاری این کارگاه بودند با اشاره به تاکید مدیر عامل شرکت مبنی بر توجه ویژه و جدی به امر مهندسی ارزش در اجرای پروژه های مهم ، اظهار داشت که اجرای مطالعات مهندسی ارزشی یک الزام قانونی در اجرای پروژه های بالای ۱۰ میلیارد تومان می باشد.

مهندس رهنورد پتانسیل خوب صرفه جویی در پروژه پست و خطوط متصله ۴۰۰ کیلوولت نوردوز در مرز ایران و ارمنستان را با توجه به اهمیت برون مرزی آن بسیار خوب ومهم توصیف کرد.

شایان ذکر است در تیم کارشناسان موثر این کارگاه ، کارشناسانی خبره از شرکت برق منطقه ای یزد ، فارس و سمنان نیز حضور داشتند.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/03/11   تعداد بازدید 1753     https://azrec.co.ir/blog/u/21150  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض