شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

در آستانه بیست وششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)،   همایش بزرگ بسیجیان صنعت برق استان در محل سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

 

در این همایش که روز سه شنبه ۱۲ خرداد ماه برگزار شد ، جمع کثیری از بسیجیان و مدیران ارشد صنعت برق استان حضور داشتند.

در ابتدای این همایش ، کلیپی از بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب در خصوص سبک زندگی ایرانی – اسلامی پخش و فرا رسیدن میلادت با سعادت حضرت قائم آل محمد حضرت مهدی (عج) برای حاضرین تبریک گفته شد.

 دکتر رحیم ذاکری راد فرمانده پایگاه مقاومت شهید حمید باکری صنعت برق آذربایجان و سرپرست زائرین اعزامی به حرم مطهر امام خمینی (ره) ، اظهار داشت که این همایش در حقیقت اولین همایش بزرگ بسیجیان برق آذربایجان در سال جاری است.

وی سپس با اشاره به آمادگی بسیجیان صنعت برق آذربایجان در تمامی مراحل خدمت رسانی به مردم بزرگوار و شهید پرور منطقه ، گزارشی از فعالیت ها، عملکرد و برنامه های این پایگاه را تشریح نمود.

دکتر ذاکری راد از برگزاری کلاس های ویژه " حلقه های صالحین " در میان بسیجیان صنعت برق آذربایجان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت : بر اساس پیشنهاد پایگاه مقاومت برق آذربایجان و استقبال مسئولین مرکز بسیج وزارت نیرو، سعی خواهد شد در این کلاس ها ، از مدیران محترم عامل صنعت برق آذربایجان به عنوان مدرس بهره مند شویم.

فرمانده پایگاه مقاومت صنعت برق آذربایجان در بخش دیگری از سخنان خود ، وجود رهبر معظم انقلاب را ضامن امنیت ایران اسلامی دانسته و تصریح کرد که اگر رهبری مدبرانه ایشان نبود اکنون دشمنان و استکبار جهانی ، ایران را همانند عراق و وسوریه جولانگاه تروریستهایی همچون داعش کرده بودند.

 وی سپس بسیجیان برق آذربایجان را به دوری از تفرقه فراخواند و گفت: دشمن جرات جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و آنها برای رسیدن به مقاصد خود ، دنبال اختلاف و تفرقه افکنی هستند و لذا باید در خدمت اسلام باشیم و پرچمی که با خون شهدای انقلاب و8 سال دفاع مقدس برافراشته شده ، پایدار نگهداریم.

به گفته وی ، تعداد 182 نفر در قالب کاروان صنعت برق آذربایجان روز چهارشنبه 13 خرداد ماه  به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام و پس از عزاداری و شرکت در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری ، جهت زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر مقدس قم و همچنین مسجد جمکران عزیمت خواهند کرد و عصر روز چهاردهم خرداد به تبریز مراجعت خواهند نمود.

شایان ذکر است در پایان این همایش ، از کتاب" فعالیت های پایگاه مقاومت شهید حمید باکری صنعت برق آذربایجان" با حضور مسئولین حاضر در همایش ، رونمایی شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/03/12   تعداد بازدید 1684     https://azrec.co.ir/blog/u/21149  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض