شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان در جلسه کمیته بحران این شرکت :

برنامه ریزی و آموزش در پیشگیری از بحران های احتمالی نقش اساسی و کلیدی دارد

جلسه مدیریت بحران وپدافند غیرعامل با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان، معاونین ومدیران برگزار شد.

در این جلسه که روز دوشنبه ۱۸ خرداد ماه در سالن جلسات شرکت ترتیب یافت ، ابتدا گزارش های لازم توسط مجری بحران و پدافند غیرعامل ارائه گردید. سپس مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به نقش اساسی و کلیدی برنامه ریزی و آموزش در پیشگیری از بحران های احتمالی اشاره کرد و گفت : وقایعی که مکرر و با آگاهی صورت می گیرد حادثه نیست و بایستی برنامه ریزی دقیق برای جلوگیری از وقوع این وقایع برای بازه های زمانی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت توسط واحدهای بهره بردار صورت گیرد تا از بروز بحران ها جلوگیری بعمل آید .

مهندس صبوری با بیان اینکه مجموعه صنعت برق آذربایجان یک مجموعه فنی است ، به نقش نیروی انسانی توانمند به عنوان سرمایه اصلی شرکت اشاره کرد و گفت : هر اتفاقی بایستی ریشه یابی شود و بر مبنای واقعیت ها سناریوی مناسب تدوین و بکار گرفته شود.

وی همچنین بر آموزش در سه بعد اپراتورهای شبکه ، بروز رسانی دانش عوامل دیسپاچینگ و بروز رسانی دانش پیمانکاران تعمیراتی تاکید نمود.

در ادامه ، مهندس علیزاده لمعانی معاون بهره برداری با اشاره به اهمیت عوامل انسانی در پیشگیری از بروز حوادث، بر آموزش نیروهای پیمانکاران تعمیراتی تاکید نمود.

در این جلسه همچنین خانم مهندس نیکورای معاون برنامه ریزی و تحقیقات نیز بکارگیری روش های نوین و استفاده از سیمیلاتورها در خصوص ایجاد شرایط روحی و روانی مناسب برای مقابله با بحران ها را موثر دانست.

اتخاد رویکرد مناسب برای مقابله با تهدیدات سایبری ، برنامه ریزی برای مقابله موثرتر در بحرانهای احتمالی در شبکه برق شهر تبریز ، بروز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری مستمر تجهیزات دیسپاچینگ از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/03/19   تعداد بازدید 1390     https://azrec.co.ir/blog/u/21146  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض