شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان:

خدمتگزاری در محضر خانواده های معظم شهداء توفیق عظیم الهی است .

 مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در جهت تکریم خانواده شهید همکار والا مقام محمدتقی میرزا محمدی بنیادی با خانواده آن شهید دیدار کرد.

این دیدار که روز سه شنبه ۱۹ خرداد ماه ترتیب یافت اصغر قنادی پاکدل مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و مهندس مسلمی مدیر روابط عمومی شرکت نیز حضور داشتند.

در این دیدار ابتدا مهندس صبوری ضمن دلجویی از همسر مکرمه و فرزندان شهید والا مقام با بیان اینکه شهدا معنای واقعی ایثار و ایثارگری هستند گفت: خانواده های معظم شهدا یادگاران آن عزیزان می باشند که خود اسوه ایثار و رشادت می باشند.

وی در ادامه سخنان خود از مصادیق پایبندی به آرمان مقدس شهدا ، تداوم حرکت همیشگی خط ولایت فقیه دانست و گفت : خدمتگزاری در محضر خانواده معزز شهدا یک توفیق عظیم الهی و از افتخارات ابدی می باشد.

در ادامه همسر محترمه شهید محمدتقی میرزا محمدی بنیادی با یادآوری خاطرات دوران زندگی و نحوه عزیمت آن شهید به جبهه های حق علیه ظلمت ، بیان نمود پیکر شهید جاودانه بعد از ۱۴ سال توسط گروه تفحص شناسایی شده و پس از رجعت در گلزار شهدای تبریز آرام یافت.

در پایان قنادی پاکدل مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران ضمن ابراز خرسندی از برپایی این دیدار، خدمت به شهدا و یادگاران آن دوران را از افتخارات بزرگ برشمرد و گفت: یکی از ارزشهای دینی و میهنی همه ما خدمتگزاری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می باشد.

در این دیدار صمیمی، مهندس صبوری ضمن آرزوی علو درجات به روح پر فتوح شهید محمدتقی میرزا محمدی بنیادی هدیه ای به رسم یادبود به خانواده ایشان اهدا نمود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/03/20   تعداد بازدید 1571     https://azrec.co.ir/blog/u/21145  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض