شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور در حوزه معاونت مالی و پشتیبانی، در دیدار با معاون ، مدیران ، روسای واحدها و کارکنان ، در روند فعالیت ها و برنامه های این معاونت قرار گرفته و فعالیت های خدمت رسانی در این مجموعه رامورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این بازدید که پیش از ظهر روز چهارشنبه ۲۰ خرداد ماه با همراهی آقای خسروشاهی معاون مالی و پشتیبانی ، رستمی مدیر دفتر مدیر عامل ومسلمی مدیر دفتر روابط عمومی انجام گرفت ، مدیرعامل ضمن دیدار با تک تک کارکنان این معاونت ، ضمن قدردانی از آنان با تاکید بر تنظیم و اجرای فعالیت ها در چهارچوب قانونی و تامین منابع مالی به لزوم رسیدگی به موقع و بی منت به امورات مراجعین در اسرع وقت با لحاظ نمودن ضوابط و در قالب فرایندهای قانونی اشاره کرد.

در این بازدید همچنین آقایان حسین هجیری مدیر امور مالی و جمشیدی مدیر امور تدارکات و قراردادهای برق آذربایجان به ترتیب اقدامات و فعالیت های حوزه مدیریتی خود را تشریح کردند که از جمله آنها می توان استقرار سیستم جدید مالی در شرکت ، مراحل صدور چک ، اموال ، حقوق و دستمزد کارکنان ،حسابداری اسناد ، پرداخت ، برگزاری مناقصات و مزایده ها، تنظیم قراردادها وتدارکات و ... اشاره نمود .در ادامه این گزارشات ، خسروشاهی معاون مالی و پشتیبانی شرکت به اصلاح رویه های مالی در چهار چوب موافقت نامه ها پس از اجرایی شدن نرم افزار جدید سیستم مالی تاکید کرد.

مهندس صبوری همچنین آموزش کارکنان در خصوص موارد مالی ورعایت قانون و مقررات را از ضروریات دانست .

وی گفت: همه کارها نیازمند تدوین ضابطه می باشد وفرایند قانونی برای کارها تنظیم و اجرایی گردد .

در پایان این بازدید ، جلسه ای با حضور مدیرعامل ، معاون و مدیران مذکور در دفتر آقای خسروشاهی ترتیب یافت و چگونگی روند گردش مراحل کار ی در بخش های مختلف این معاونت خصوصاً منابع مالی در شرکت برق منطقه ای آذربایجان مورد تبادل نظر قرار گرفت.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/03/20   تعداد بازدید 1632     https://azrec.co.ir/blog/u/21144  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض