شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

گزارشی از مسابقات سراسری دو و میدانی و آمادگی جسمانی

وزارت نیرو به میزبانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان

مسابقات سراسری"دو و میدانی و آمادگی جسمانی" برادران وزارت نیرو پس از سه روز رقابت ،به میزبانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان خاتمه یافت.

 

در این مسابقات که طی روزهای ۲۲-۲۰ خرداد ماه در مجتمع فرهنگی – ورزشی برق آذربایجان و پیست دو ومیدانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی برگزار شد، مجموعا"۱۵۲ ورزشکار در قالب (۲۳ تیم در رشته دو ومیدانی و ۱۹ تیم در رشته آمادگی جسمانی) به رقابت پرداختند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که عصر روز جمعه ۲۲ خرداد ماه در مجتمع فرهنگی-ورزشی برق آذربایجان ترتیب یافت، مهندس صبوری مدیر عامل برق منطقه ای ،مهندس هاشمی مدیر عامل آب منطقه ای استان ، حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرووتنی چنداز مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از معاونین و مدیران صنعت آب و برق آذربایجانشرقی حضور داشتند.

ابتدا آقای رسولی دبیر کمیته ورزش آب و برق استان و مسئول اجرایی مسابقات،گزارشی از تعداد بازیکنان ،مربیان ،تیم ها و برنامه های اجرایی مسابقات را ارائه نمود.

سپس مهندس صبوری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و رئیس شورای ورزش صنعت آب و برق استان طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و دست اندر کاران برگزاری مسابقات و نیز اعضای تیم های حاضر در مسابقات ، با اشاره به اهمیت فردی انسانی در سازمانها ،تقویت روح و روان کارکنان در جهت خدمت هر چه بهتر به مردم را بسیار مهم دانسته و این امر را بدون انجام ورزش ناممکن قلمداد نمود.

مهندس صبوری صنعت آب وبرق را دارای گسترده ترین ارتباط با مردم قمداد نموده و برحفظ اخلاق در فعالیت ها تاکید کرده و یکی از منابع این اخلاق مداری را ، داشتن منش و روحیه همبستگی و نوع دوستی در برنامه های جمعی همچون ورزش دانست.

در ادامه ، آقای مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو طی سخنانی ،ضمن قدر دانی صمیمانه از میزبانی بسیار خوب برق منطقه ای آذربایجان از این مسابقات اظهار داشت : خوشبختانه مسابقات چند هفته بانوان وزرات نیرو در این رشته هانیز به میزبانی برق آذربایجان برگزار شد و برای من بسیار ارزشمند و کم سابقه است که یک شرکت در عرض یک ماه میزبانی چهار رشته از مسابقات سراسری وزارت نیرو را بر عهده بگیرد این چنین شایسته ومنظم آن را به سرانجام برساند.

وی در ادامه اظهار داشت که بیش از ۵۲ درصد کارکنان مجموعه بزرگ وزارت ورزش می کنند که نسبت به میانگین جامعه چندین برابراست.

آقای حسین زاده در پایان سخنان خود بر لزوم تعمیم و گسترش ورزش همگانی در سطح وزارت نیرو تاکید کرده و برنامه های این وزارتخانه را در همین راستا تشریح نمود.

در بخش پایانی این مراسم جوایز نفرات برتر مسابقات انفرادی در رشته های دوی استقامت ،دوی سرعت،پرش طول ،پرتاب وزنه ،دوی ۴در۱۰۰ متر امدادی و آمادگی جسمانی در رده های مختلف سنی به نفرات برتر اهدء گردید.

همچنین نتایج تیمی مسابقات نیز به شرح ذیل مشخص و احکام قهرمانی و جوایزی به سرپرستان تیم های مذکور به همراه تیم های اخلاق اعطاء گردید:

در رشته دو و میدانی:

1-تیم آذربایجانشرقی الف           مقام اول با مجموع 57 امتیاز

2- تیم مرکزی الف                   مقام دوم با مجموع 52 امتیاز

3-تیم کرمان الف                    مقام سوم با مجموع 36امتیاز

و تیم کهکیلویه و بویر احمد به عنوان تیم اخلاق این رشته معرفی شد.

در رشته آمادگی جسمانی:

1- تیم آذربایجانشرقی الف           مقام اول با مجموع 41 امتیاز

2- تیم تهران الف                   مقام دوم با مجموع38امتیاز

3-تیم کرمان ج                   مقام سوم با مجموع 38امتیاز

و تیم استان مرکزی نیز به عنوان تیم اخلاق این رشته معرفی شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/03/23   تعداد بازدید 1441     https://azrec.co.ir/blog/u/21142  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض