شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مسابقات فوتسال شرکت برق منطقه ای آذربایجان ( جام رمضان) با قهرمانی تیم " حراست فیزیکی " به پایان رسید.

 

 

در این مسابقات که از دوم لغایت سی ام تیر ماه انجام گرفت ۱۲تیم از واحدهای مختلف برق آذربایجان در سه گروه چهار تیمی حضور داشتند.

پس از پایان مرحله تیمی و حذفی مسابقات ، ۴ تیم معاونت بهره برداری الف ، شورای اسلامی کار ،تعاونی مصرف و حراست فیزیکی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در مرحله نیمه نهایی ، تیم شورای اسلامی کار با پیروزی۵ بر ۳ بر معاونت بهره برداری الف و تیم حراست فیزیکی نیز با برتری ۲ بر صفر بر تعاونی مصرف ، به فینال مسابقات راه یافتند.

بازی رده بندی بین تیم های تعاونی مصرف و بهره برداری الف با برتری تعاونی مصرف خاتمه یافت و این تیم به مقام سوم مسابقات دست یافت .

بازی فینال مسابقات نیز با حضور مهندس صبوری مدیرعامل ، تنی چند از معاونین ، مدیران و پیشکسوتان بازنشسته و نیز جمع کثیری از همکاران مابین تیم های حراست فیزیکی و شورای اسلامی کار برگزار شد ودر نهایت، تیم حراست فیزیکی با برتری ۵ بر ۲ مقابل حریف خود ، مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات ابتدا آقای رسولی مدیر باشگاه ورزشی برق آذربایجان و سرپرست مسابقات ، گزارشی از مسابقات مذکور را برای حاضرین تشریح کرد و سپس توسط مدیرعامل و سایر مسئولین حاضر در مراسم ، احکام قهرمانی و جوایز تیم های اول ، دوم و سوم ، داوران و اعضای کمیته های اجرایی ، انظباطی و استعداد یابی مسابقات اعطاء گردید.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/04/31   تعداد بازدید 1674     https://azrec.co.ir/blog/u/21127  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض