شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه شورای معاونین و مشاورین و مدیران برق آذربایجان با هدف بررسی فعالیت های انجام یافته در بخش های مختلف و معرفی دو تن از معاونین این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که بعد از ظهر روز سه شنبه ۳۰ تیرماه در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد، ابتدا مهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان طی سخنانی با معرفی آقایان مهندس عباس نژاد به عنوان معاون هماهنگی و مهندس زاده مهدی به عنوان معاون طرح و توسعه ، از خدمات آنان در مسئولیت های قبلی شان صمیمانه قدردانی کرد.

وی با اشاره به وجود مدیران توانمند در صنعت برق آذربایجان ، تغییرات در مسئولیت ها را امری طبیعی و در عین حال کار ساز دانسته و اظهار امیدواری کرد که با توجه به محدودیتهای موجود و فضای مناسب خدمت با سرلوحه قراردادن همدلی و همزبانی، بتوانند توفیقات بیشتری را در خدمت بی منت به مردم شاهد باشند.

مدیر عامل برق آذربایجان با اشاره به ثبت پیک تابستانی اخیر ، از کلیه همکاران خود خصوصاٌ همکاران فنی به دلیل پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز ایام پیک بار در روزهای اخیر که بدون هیچ گونه اتفاق ، حادثه و خاموشی ناخواسته صورت گرفت ، صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

مهندس صبوری با بیان مشکلات مالی در صنعت برق کشور، مجدداً بر لزوم اولویت بندی پروژه ها و اولویت بندی در تخصیص اعتبار برای این پروژه ها در استانهای تحت پوشش تاکید کرد.

وی همچنین نتیجه آخرین وضعیت برخی پروژه های در حال اجرا خصوصاً در بخش فاینانس بانک توسعه اسلامی در منطقه را تشریح کرده و با اشاره به برنامه سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به استان آذربایجان غربی که در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت ، از بهره برداری تعدادی از پروژه های مهم برق آذربایجان در این استان از جمله پست ۲۳۰ کیلوولت گلمانخانه ،خطوط انتقال و پست مصلی در شهر ارومیه و ... با حضور وزیر محترم نیرو در این سفر استانی خبر داد.

مدیرعامل برق آذربایجان در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از کلیه همکارانشان ، بر اهمیت استفاده از پتانسیلهای فنی ، اجرائی و انسانی در سطح شرکت تاکید کرده و اظهار اطمینان کرد که با همسوئی و همگرایی و انجام فعالیت های موثر و ارزشمند شاهد ارائه ایده ها و روش های نو در مجموعه صنعت برق آذربایجان باشند.

در این جلسه همچنین توسط تنی چند از معاونین و مدیران حاضر ، گزارشهای لازم ارائه شد.

- بررسی پیک بار تابستان و برنامه های مدیریت مصرف برق در منطقه خصوصاً در بخش تعطیلات تابستانی و طرح ذخیره عملیاتی ، لزوم آگاه سازی مشترکین و مردم در امر مدیریت مصرف برق ، گزارش پیشرفت استقرار سیستم جامع مالی و بیان نیازهای آتی این سیستم در شرکت و برخی پروژه های مهم در حال تکمیل برق آذربایجان، از جمله موارد تشریح شده در این جلسه بود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/04/31   تعداد بازدید 1644     https://azrec.co.ir/blog/u/21126  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض