شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مدیرعامل برق آذربایجان در بازدید از نیروگاههای آذربایجان شرقی:

اکنون در کنار کمیت، کیفیت تولید برق نیز امری مهم برای صنعت برق است

مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و مدیر ارشد صنعت برق در منطقه ، روز دوشنبه ۵ مرداد ماه از نیروگاههای تبریز و سهند بناب بازدید به عمل آورد.

 

 مهندس صبوری ابتدا از واحدها و بخش های مختلف نیروگاه تبریز بازدید کرده و با توضیحات آقایان مهندس پاشایی مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی و مهندس جنگل دوست مدیر نیروگاه تبریز با بیان برخی محدودیت ها و مشکلات، توضیحات لازم در خصوص میزان تولید، خروجی و تعمیرات واحدها را ارائه نمودند .مهندس پاشایی همچنین از مذاکرات انجام یافته با یک شرکت خارجی برای توسعه نیروگاه تبریز به ظرفیت 800 مگاوات نیز خبرداد.

مدیرعامل برق آذربایجان در ادامه، از نیروگاه سهند بناب نیز بازدید به عمل آورد. در این بازدید نیز توضیحات لازم از وضعیت تولید، میزان آمادگی واحدها و تعمیرات داده شد و در جلسه ای که به منظور بحث و بررسی پیرامون آخرین وضعیت تولید نیروگاههای استان در فصل تابستان و سایر مسایل و برنامه های این نیروگاهها در نیروگاه سهند ترتیب یافت، ابتدا مهندس پاشایی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی ضمن خوش آمدگویی، پتانسیل اصلی نیروگاه سهند را نیروهای متعهد و متخصص آن دانسته و گفت: از لحاظ تولید، واحدهای نیروگاه سهند بناب ضمن برخورداری از ضریب اطمینان کامل، تا این لحظه از عملکرد خوبی برخوردار بود و امید داریم بعد از این هم خصوصاً در ایام گرم سال، عملکرد مطلوبی داشته باشد.

مهندس معینی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق سهند نیز از افتتاح فاز دوم نیروگاه واحدهای ۳ و۴ در سال جاری خبر داد و با تاکید بر تلاش شبانه روزی کارکنان این نیروگاه، یکی از دغدغه های مهم در بعد نیروی انسانی را بحث وضعیت شغلی بخشی از پرسنل اعلام نمود.

مهندس عباس زاده مدیر نیروگاه سهند بناب نیز گزارشی از تمهیدات ایجاد شده در زمینه تعمیرات اساسی و نیمه اساسی نیروگاه سهند ارائه نمود.

مهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان نیز پس از استماع گزارشات مدیران شرکت های تولید و نیروگاهها ، با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی مدیران و همکاران بخش تولید، با اشاره به اهمیت تولید حداکثری برق در فصل تابستان ، دقت عمل و اعتماد بنفس کارکنان بخش تولید را موجب گذر از مشکلات و پیک تابستان دانسته  و خود اتکائی و اعتماد به نفس را عامل انجام خوب کارها قلمداد نموده و گفت : بایستی در مساله تولید برق ، بیشتر بصورت ملی نگاه شود و قطعاً در چنین شرایطی دعای خیر مردم پشت سرتان خواهد بود.

مهندس صبوری با ابراز خرسندی از اینکه در نیروگاههای استان، علیرغم گرمای بی سابقه و افزایش بیش از حد مصرف برق ، هیچ مشکل خاصی پیش نیامده و تامین برق متوقف نشده است، این موفقیت را مرهون تلاش بی شائبه و شبانه روزی پرسنل خدوم این نیروگاهها قلمداد نمود که علیرغم تمام دغدغه ها در گمنامی خدمت می کنند.

مدیرعامل برق آذربایجان با تاکید بر اینکه هیچ سازمانی ، خدماتی به گستردگی برق ندارد و اکنون زندگی بدون برق امکان پذیر نیست ، توجه مسئولین صنعت برق را به تلاش برای افزایش کیفیت برق مطلوب دانست و گفت: اکنون مردم در کنار کمیت برق به کیفیت آن بیشتر توجه دارند.

مدیرعامل برق آذربایجان در بخش پایانی سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی صمیمانه از پیگیری ها و تلاشهای مهندس پاشایی در خصوص رفع مشکلات شغلی کارکنان، تصریح کرد که قطعاً مدیران باید این اطمینان را به همکاران بدهند که دغدغه های همکاران به شایستگی و بر اساس قوانین و در حد مقدورات حل و فصل خواهد شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/05/06   تعداد بازدید 2215     https://azrec.co.ir/blog/u/21124  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض