شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

به منظور انعقاد قرارداد فی مابین صورت گرفت:

نشست مشترک مسئولین کشوری بیمه دانا با مسئولین برق منطقه ای آذربایجان

 

قرارداد بیمه درمان، عمر و حادثه کارکنان شاغل و بازنشسته شرکت برق منطقه ای آذربایجان با بیمه دانا به عنوان بیمه گر طرف قرارداد با این شرکت ، منعقد شد.

 

 

در جلسه ای که با حضور دکتر صادقی مدیر کل کشوری بیمه دانا ، دکتر جعفری رئیس هیات مدیره و جمعی از مسئولین کشوری و استانی بیمه دانا از جمله آقایان وفوری مسئول بیمه دانا (شعبه تبریز) و قوامی مسئول بیمه اشخاص بیمه دانا در استان، در دفتر مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت ، قرارداد مذکور به امضاء طرفین رسید.

در این جلسه که از طرف شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز علاوه بر مدیرعامل ، آقایان قربان پور معاون منابع انسانی ، خسروشاهی معاون مالی و پشتیبانی، مسلمی مدیر دفتر روابط عمومی و جاویدکیا رئیس اداره رفاه و درمان این شرکت نیز حضور داشتند ، ابتدا مهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان سلامت و امنیت همکاران را بسیار حائز اهمیت دانسته و در این خصوص با اشاره به اینکه بیمه دانا از بیمه گرهای مورد توجه مجموعه وزارت نیرو می باشد، اظهار داشت: اعتماد به بیمه دانا از سوی برق آذربایجان نشات گرفته از همکاری های متمادی در طول سالیان گذشته می باشد و لذا توجه ویژه به مسایل درمانی کارکنان، بازنشستگان و افراد تحت تکفل، موضوعی بسیار مهم برای ما می باشد.

دکتر صادقی مدیر کل بیمه دانا نیز ضمن قدردانی از برگزاری این نشست، با اشاره به کارهای اساسی طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید، این شرکت بیمه گر (بیمه دانا) را موظف به رعایت الزامات این طرح دانسته و اظهار امیدواری کرد که بتوانند همانند سنوات قبل، بیمه گر مطمئن برای کارکنان برق آذربایجان باشند.

شایان ذکر است قرارداد مذکور در بازه زمانی۹۴/۰۴/۰۱ لغایت ۹۵/۰۳/۳۱ منعقد شده و کارکنان شاغل ، بازنشسته و افراد تحت تکفل قانونی آنان را پوشش می دهد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/05/07   تعداد بازدید 1948     https://azrec.co.ir/blog/u/21123  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض