شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 مدیرعامل برق آذربایجان در جلسه شورای فرهنگی این شرکت تاکید کرد:

در مسایل فرهنگ سازمانی باید به دور از رفتار های گزینشی ، با رافت برخورد نمائیم

جلسه شورای فرهنگی شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور کلیه اعضای این شورا با هدف بررسی آخرین برنامه های فرهنگی شرکت برگزار شد.

 

در این جلسه که روز شنبه ۱۰ مرداد ماه ترتیب یافت، ابتدا حجت الاسلام و المسلمین ساسانی مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت گزارشی از اقدامات انجام یافته در خصوص برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی ، طرح صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی و نیز موضوع امر به معروف ونهی از منکر را بیان داشت .

سپس مهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان قدردانی از تک تک همکاران حاضر در جلسه ، طی سخنانی با اشاره به اینکه رفتار و مسایل فرهنگی جزو ضروریات یک سازمان بوده و ظرافت خاصی دارد، خطاب به اعضای شورای فرهنگی شرکت اظهار داشت: ما اعضای شورای فرهنگی به عنوان تصمیم گیرندگان و مجریان امر فرهنگ ، حجاب و عفاف ، امر به معروف اقامه نماز در شرکت باید عامل به مسائل باشیم که قطعاً همکاران هم توجه لازم وکافی به مسایل دینی و فرهنگی داشته و در مراعات الزامات ، همراهی  می کنند.

وی پرهیز از رفتارهای گزینشی در مناسبات درون سازمانی با همکاران را مورد تاکید قرار داده و گفت : باید با رافت اسلامی برخورد نمائیم و رفتارهای جاذبه ما بر رفتار دافعه ارجح شود هرچند انجام وظایف ، تکالیف و شئونات  اداری برای کلیه همکاران از اهم واجبات است.

در ادامه این جلسه ، اعضای شورا نقطه نظرات خود را پیرامون مسایل فرهنگی شرکت بیان داشتند وپس از بحث وبررسی و تبادل نظر ، تصمیماتی نیز اتخاذ گردیدکه از جمله آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  1. هماهنگی برای دیدار مدیران برق آذربایجان با حضرت آیت ا... مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز
  2. برگزاری اردوی فرهنگی – تفریحی داخل استانی با محوریت تقدیر از فعالان حوزه حجاب و عفاف و تکریم ارباب رجوع

در پایان این جلسه همچنین مقرر شد با هماهنگی دفتر آموزش ، سمینار آموزشی تکریم ارباب رجوع با رویکرد اخلاق اسلامی با مدرسی حجت الاسلام والمسلمین ساسانی برگزار شود. 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/05/12   تعداد بازدید 1417     https://azrec.co.ir/blog/u/21120  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض