شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با حضور مهندس فرحناکیان مدیرکل تحقیقات شرکت توانیر،مسئولین شرکت برق منطقه ای آذربایجان و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ، تفاهم نامه همکاری های علمی و تحقیقاتی امضاء کردند.

 

 

در جلسه ای که روز چهارشنبه ۱۴ مرداد ماه به همین منظور در شرکت برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت، دکتر حسن ولیزاده رئیس دانشگاه شهید مدنی ، دکتر علی عجمی معاون پژوهش و فناوری ، دکتر نجفی رئیس ارتباط با صنعت این دانشگاه ، مهندس عباس نژاد قائم مقام، خانم مهندس نیکورای معاون برنامه ریزی وتحقیقات و اعضای کمیته عالی تحقیقات برق منطقه ای آذربایحان نیز حضور داشتند.

این تفاهم نامه با هدف تقویت ارتباط صنعت برق و دانشگاه و گسترش همکاریهای علمی وتحقیقاتی بین برق آذربایجان و دانشگاه شهید مدنی امضاء شد.

توسعه تحقیقات کاربردی، استفاده موثر از ظرفیت دانشگاه شهید مدنی در مطالعات کاربردی شبکه برق و کمک به رفع نیازهای صنعت برق از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

در این تفاهم نامه همچنین برق آذربایجان بعد ازراه اندازی پژوهشکده مطالعات کاربردی سیستم های قدرت در این دانشگاه که در شرف تاسیس است ، حمایت کرده و از نظر همکاری های تحقیقاتی این دانشگاه را در اولویت قرار خواهد داد.

به موجب این تفاهم نامه ، برگزاری دوره ها یا کارگاههای آموزشی تخصصی مورد درخواست برای کارکنان برق آذربایجان توسط دانشگاه مذکور صورت می گیرد و از توانمندیهای علمی و تحقیقاتی طرفین از قبیل امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی بهره گیری خواهد شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/05/14   تعداد بازدید 1828     https://azrec.co.ir/blog/u/21115  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض