شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد برق آذربایجان

راهکارهای اجرائی مسیر جدید تونل انرژی کلانشهر تبریز بررسی شد

به منظور بررسی راهکارهای اجرایی مسیر جدید تونل انرژی کلانشهر تبریز، جلسه ای با حضور مدیرعامل، معاونین، مشاور مدیرعامل و مجری تونل انرژی، مهندسین مشاور و جمعی از مدیران شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

 

 با توجه به اینکه اجرای مسیر قبلی تونل انرژی حدفاصل پست روشنائی (میدان ساعت) تا پست شفا (میدان شهید فهمیده) با توجه به موانع اجرایی مقدور نگردید، لذا در جلسه ای که روز شنبه 17 مرداد ماه در دفتر مدیرعامل برق آذربایجان ترتیب یافت، راهکارهای اجرائی محل جدید تونل انرژی (حدفاصل پست 230 GIS تبریز در میدان ساعت تا دکل شماره ۱۸ خط 230 کیلوولت هوائی  شفا و نیروگاه تبریز در انتهای محله ایده لو) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع توسط حاضرین، مهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان بر آغاز مراحل اجرایی این پروژه عظیم در اسرع وقت تاکید نمود.

به گفته مهندس مقصود محمود علیلو مشاور مدیرعامل و مجری تونل انرژی کلانشهر تبریز، این تونل به قطر ۴/۲ متر، حدود ۴ کیلومتر طول خواهد داشت و با احداث آن، رینگ شمالی خطوط انتقال کلانشهر تبریز در پست ۲۳۰ کیلولت GIS مرکزی تبریز ورود و خروج خواهد شد.

مهندس علیلو زمان اجرای این پروژه را سه ساله و هزینه پیش بینی شده را ۵۵ الی۶۰ میلیارد تومان اعلام کرده و گفت: علاوه بر دو خط ۲۳۰ کیلوولت کابلی که فاز اول این پروژه بسیار مهم است، چهار خط ۱۳۲ کیلوولت کابلی نیز به منظور روان سازی و افزایش اطمینان انرژی برق کلانشهر تبریز با توجه به توسعه روز افزون شهر، از سوی برق آذربایجان احداث خواهد شد.

وی در پایان، از برگزاری جلسه هماهنگی با مسئولین شهرداری تبریز در خصوص هماهنگی های حفاری و سایر موارد پیش بینی شده طی چند روزآینده خبر داد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/05/18   تعداد بازدید 2221     https://azrec.co.ir/blog/u/21114  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض