شرکت برق منطقه ای آذربایجان

 

شرکتهای محترم پارس صنعت پرند- آریا صنعت ارم- صنایع بین المللی برق ارس- تأمین تابلو- صنایع برق زنگان پارس- تولیدی مهندسی آشتیان تابلو- الکتروکویر- فن آوران صانع شرق-
کرمان تابلو- ایران تابلو

موضوع : دعوت به شرکت در مناقصه

 

          بدینوسیله از آن شرکت دعوت می شود که در مناقصه محدود با شرایط و مشخصات زیر شرکت فرمایند.

۱- موضوع مناقصه : خرید ۹ دستگاه تابلو ۲۴ کیلوولت پست ۲۰/۶۳ کیلوولت پارس آباد

۲- محل اجرای کار : پست ۲۰/۶۳ کیلوولت پارس آباد

۳- دستگاه نظارت : معاونت بهره برداری

۴- مدت اجرای کار : از تاریخ مبادله قرارداد به مدت ۲۴ ماه شمسی.

۵- دستگاه مناقصه گزار : شركت برق منطقه اي آذربايجان.

۶- مبلغ تضمين شرکت در مناقصه :مبلغ ۲۴.۵۰۰.۰۰۰ريال (بیست و چهار میلیون و پانصد هزار ریال ) می باشد که باید به یکی از صورتهای مشروح ذیل در پاکت الف به دستگاه مناقصه گزار تسلیم شود .

الف – رسید بانکی واریز وجه مزبور به حساب سیبای شماره ۲۱۷۵۰۹۰۴۰۸۰۰۶ بانک ملی شعبه برق منطقه ای تبریز و به نام شرکت برق منطقه ای آذربایجان

ب- ضمانتنامه بانکی مطابق فرم نمونه اسناد در مناقصه به نفع کارفرما

تضمین شرکت در مناقصه باید حداقل سه ماه پس از تاریخ گشایش پیشنهادها معتبر بوده و برای ۹۰ روز دیگر قابل تمدید باشد. سپرده نفرات اول و دوم تا عقد قرارداد نگهداری شده و پس از عقد قرارداد و اخذ ضمانتنامه حسن انجام تعهدات مسترد خواهد شد. در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده نفر اول ضبط و با نفردوم برنده مناقصه معامله انجام
می شود و سپرده نفر دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد ضبط خواهد شد.

۷- تاریخ فروش اسناد مناقصه : اسناد مناقصه در ساعتهای اداری از تاریخ ۱۴/۶/۹۴ تا آخر وقت اداری ۱۸/۶/۹۴ به فروش می رسد .

۸- نشانی و محل فروش اسناد : تبریز- بلوار استاد شهریار - جنب باغلارباغی - شرکت برق منطقه ای آذربایجان - طبقه دوم - امور تدارکات و قراردادها - اتاق ۲۱۱ می باشد . و با آدرس تهران : تهران میدان ونک- خیابان برزیل- ساختمان شماره دو توانیر نیم طبقه دوم واحد ۲۰۷

ضمناً اسناد و مدارک مناقصه فقط به نماینده دارای معرفی نامه معتبر با مهر و امضای مجاز تحویل می گردد.

۹- قیمت اسناد مناقصه : قیمت اسناد مناقصه ۲۰۰.۰۰۰ ریال که باید به حساب جاری شماره ۲۱۷۵۰۹۰۴۱۲۰۰۱ بانک ملی ایران شعبه برق منطقه ای آذربایجان واریز و رسید آن به فروشنده اسناد تحویل خواهد شد .

۱۰- عدم تمایل به شرکت در مناقصه : در صورتیکه بعد از دریافت دعوتنامه مایل به شرکت در مناقصه نباشید لطفاٌ مراتب را بطور کتبی تا آخر وقت اداری مورخ ۲۲/۶/۹۴ به شرکت برق منطقه ای آذربایجان اطلاع دهید . چنانچه پس از خرید اسناد مناقصه مایل به شرکت در آن نباشید مراتب را تا آخر وقت اداری مورخ ۲۹/۶/۹۴ به شرکت برق منطقه ای آذربایجان اطلاع دهید

۱۱- آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها : تا ساعت ۱۰ روز سه شنبه مورخه ۳۱/۶/۹۴ می باشد.

۱۲- نشانی محل تسلیم پیشنهادها : دبیرخانه شرکت برق منطقه ای آذربایجان واقع در تبریز- بلوار استاد شهریار- جنب پارک باغلارباغی شماره تلفن : ۷-۰۴۱۳۳۲۹۹۳۲۴

نحوه ارائه پیشنهادات : پیشنهاد دهندگان موظف اند پاکات الف ، ب ، ج به شرح زیر را لاک مهر نموده و در یک پاکت لاک مهر شده مجزا قرارداده و ارائه نمایند. به پاکات فاقد لاک مهر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

پاکت الف : محتوی ضمانتنامه شرکت در مناقصه

پاکت ب : محتوی مشخصات فنی – گواهی محضری امضاء صاحبان امضاء پیشنهاد دهنده – فتوکپی شناسنامه و کارت ملی و صورتهای مالی حسابرسی می باشد..

پاکت ج : محتوی پیشنهاد قیمت می باشد.

۱۳- اسناد مناقصه و تمام برگهای این دعوتنامه باید به مهر و امضاء مجاز تعهد اور پیشنهاد دهنده برسد و همراه سایر مدارک پیشنهاد در پاکت ب تسلیم شود.

۱۴- پیشنهادها باید صحیح و بدون قید و ابهام و یا شرایط ، تهیه و تسلیم گردد. به پیشنهادهای مبهم ، مشروط ، بدون امضاء و مهر ، مخدوش و یا ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۵- پیشنهادها باید از هر حیث برای مدت یکصدو هشتاد روز بعد از تاریخ تعیین شده برای تسلیم پیشنهادها معتبر باشد.

۱۶- دستگاه مناقصه گزار می تواند در هر موقع که لازم بداند تا ۷۲ ساعت قبل از بازگشایی پیشنهادها ، در مورد شرایط مناقصه و مشخصات فنی با ارسال الحاقیه یا الحاقیه هایی تجدید نظر نماید. در این صورت الحاقیه ها جزء لاینفک این دعوت نامه و اسناد مناقصه محسوب خواهد شد.

۱۷- پیشنهادهای واصله در ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه مورخه ۳۱/۶/۹۴ در دفتر امورتدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه ای آذربایجان به آدرس : تبریز- بلوار استاد شهریار- جنب پارک باغلارباغی- طبقه دوم- واحد تدراکات توسط کمیسیون مناقصه باز و نسبت به افتتاح پاکت الف اقدام خواهد شد و در صورت درست و کامل بودن محتویات پاکت الف و ضمانتنامه شرکت در مناقصه ، پاکت ب نیز افتتاح و پیشنهادات فنی و مشخصات آن جهت بررسی به کمیته فنی بازرگانی ارجاع خواهد شد و تاریخ افتتاح پاکات ج در همان جلسه تعیین و اعلام خواهد شد . در جلسه افتتاح پاکات ج ابتدا نظرکمیته فنی بازرگانی قرائت و پاکات ج پیشنهادی که از نظر فنی مورد قبول واقع نشود عیناً عودت و سپس نسبت به افتتاح پاکات بقیه شرکت کنندگان اقدام خواهد شد. حضور نماینده هریک از پیشنهاد دهندگان در جلسه افتتاح پاکات آزاد می باشد. نماینده یاد شده بایستی معرفی نامه کتبی و تام الاختیار با امضاء مجاز و مهر شرکت را به همراه خود داشته باشد.

۱۸- دستگاه مناقصه گزار در رد یا قبول هریک از پیشنهادات براساس قانون برگزاری مناقصات مختار می باشد. برندگان اول و دوم مناقصه براساس آیین نامه تعیین برنده مناقصه ، آیین نامه معاملات دولتی و دیگر مقررات تعیین می شوند.

۱۹- شرکت در مناقصه و تسلیم پیشنهاد بعنوان قبول کلیه آیین نامه ها و مقررات دستگاه مناقصه گزار خواهد بود.

۲۰- دعوت شدگان می توانند در مورد سوالات فنی با جناب آقای مهندس معینی (با شماره همراه ۰۹۱۴۳۵۱۴۷۸) تماس حاصال نمایند.

۲۱- پیشنهاد دهندگان لازم است مدارک پیشنهادی خود را از هر قبیل بطور کامل و به همراه اسناد مناقصه ارائه نمایند.

۱-۲۱- قبل از بازگشایی پاکتهای مالی ج ، کلیه پیشنهادات فنی محتوی پاکت ب پیشنهاد دهندگان ، براساس مدارکی که به تفصیل در دستورالعمل و جداول ضمائم ذکر شده اند، توسط کمیته فنی بازرگانی مورد بررسی قرار گرفته و با اختصاص امتیاز فنی ، رده بندی فنی مشخص خواهد شد.

۲-۲۱- کمیته فنی در نهایت امتیاز بررسی فنی هر یک از پیشنهادات فنی پیشنهاد دهندگان را مشخص خواهد نمود و نتیجه بررسی فنی را با ذکر اولویتهای فنی در جلسه افتتاح پاکتهای مالی ج اعلام میکند و متعاقباً بررسی مالی – فنی ، برنده مناقصه را مشخص خواهد کرد.

۳-۲۱- پیشنهاد دهندگان بمنظور کسب امتیاز فنی مطلوب باید دستورالعمل به پیشنهاد دهندگان را بطور کامل مطالعه کرده و به آن به دقت عمل کنند و پیشنهاداتی که امتیاز فنی کمتر۶۵% را کسب نمایند. مردود خواهند بود و پاکتهای مالی ج آنها باز نخواهد شد.

۴-۲۱- ارزیابی نهائی پیشنهادها براساس نتیجه ارزیابی فنی و قیمتهای پیشنهادی تراز شده شرکت کنندگان در مناقصه انجام خواهد گرفت.

قیمت تراز شده از فرمول زیر بدست می آید: ف/۷/۶

CÍ ۱۰۰

ــــــــــــــ L =

](-t۱۰۰)*[i- ۱۰۰      

که در آن :

L = قیمت تراز شده

C = قیمت پیشنهادی (درج شده در پاکت قیمت )

I = ضریب تأثیر فنی (فنی برحسب درصد) = ۴۰

T= امتیاز فنی – بازرگانی

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/06/18   تعداد بازدید 1215     https://azrec.co.ir/blog/u/22065  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض