شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

بازدید مدیر عامل برق منطقه ای آذربایجان از چند پروژه مهم بخش انتقال

مهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان از چند پروژه مهم بخش انتقال و وفوق توزیع در حال اجرای شرکت در شرق منطقه آذربایجان ( استان اردبیل و شرق استان آذربایجان شرقی ) بازدید کرد.

در این بازدید که روز دوشنبه ۱۳ مهر به همراهی معاونین طرح و توسعه و بهره برداری و تنی چند از مدیران و مجریان مربوطه انجام یافت ، ابتدا از عملیات اجرایی ساختمان پست سراب از محل فاينانس بانک توسعه اسلامی (IDB ) بازدید شد و مدیرعامل, روند خوب پیشرفت فیزیکی این پروژه را رضایت بخش دانست.

 

 بازدید از پروژه 230 کیلوولت اردبیل 2 و پست سرعین ، از دیگر برنامه های مدیرعامل بود که با توضیحات مهندس معمار مجری پست های انتقال برق آذربایجان از آخرین وضعیت اجرائی این پروژه ها آگاهی یافت و دستورات ویژه ای را در این زمینه صادر نمود.

مهندس صبوری همچنین به همراه معاونین خود از پروژه  خط 400 کیلوولت اردبیل به پست آیدوغموش میانه نیز بازدید به عمل آورد. در اين بازديد, مهندس بدری, مجری خطوط برق آذربايجان نيز گزارشات لازم در خصوص مراحل اجرایی و پيشرفت فيزيکی اين پروژه مهم را تشريح کرد. در پايان اين بازديد ها ، جلسه ای در محل امور انتقال نيروی استان اردبیل با حضور جمعی از کارکنان اين امور برگزار شد .

در اين جلسه ابتدا مهندس شرقی مدیر امور انتقال نيروی استان اردبیل در خصوص مسايل فنی و نيز مسايل و مشکلات همکاران گزارشی ارائه نمود . برخی همکاران امور انتقال نيز مشکلات و نقطه نظرات خود را بيان داشتند . مهندس عليزاده معاون بهره برداری برق آذربايجان نيز مواردی را در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر در امور انتقال و امر بهره برداری به استحضار مدير عامل رساند .

مهندس صبوری در پايان اين جلسه ، پس از استماع نقطه نظرات همکاران و گزارشات مسئولین مربوطه، رهنمودهای لازم برای ايجاد تمهیدات در جهت حل مشکلات و مسایل مطرح شده بیان داشتند .

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/07/20   تعداد بازدید 1193     https://azrec.co.ir/blog/u/21070  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض