شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با حضور جمع کثیری از مدیران و کارکنان برق آذربایجان برگزار شد:

سمینار آموزشی" تاثیر فضای مجازی بر سبک زندگی"

        سمینار آموزشی " تاثیر فضای مجازی بر سبک زندگی " با حضور مدیرعامل ، معاونین ، مشاورین و جمع کثیری از همکاران در شرکت برق منطقه ای آذربایجان با سخنرانی آقای دکتر رائفی پور برگزار شد.

در این سمینار که روز یکشنبه ۱۹ مهر ماه در سالن کنفرانس شرکت برق منطقه ای آذربایجان ترتیب یافت، مدرس سمینار ضمن تعریف جامعی از فضای مجازی و تاثیر آن بر رفتار خانواده ها و ترتبیت فرزندان ، اظهار داشت که استفاده بیش از حد ، نامناسب و کنترل نشده از فضای مجازی موجب از بین رفتن عاطفه ها و کم شدن ارتباط میان اعضای خانواده و باعث افزایش بی بند و باری در جامعه و خانواده ها می گردد.

      دکتر رائفی پور ضرورت آشنائی بیشتر والدین با فضای مجازی جهت کنترل فعالیت های فرزندان را مورد تاکید قرار داده و یاد آور شد که برخی سایتهای ارائه دهنده خدمات نرم افزاری و ارتباطاتی به طور مخفیانه به اطلاعات خصوصی خانواده ها دست یافته و امکان سوء استفاده از آنها فراهم می گردد.

      مدرس دوره همچنین بر لزوم ریشه یابی اخبار منتشره در سایتهای مختلف تاکید کرده و تصریح کرد که نباید ذهنیت و افکار خود و فرزندانمان را با اخبار و برنامه های کاذب و بی ریشه ، دچار اخلال نمائیم.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/07/21   تعداد بازدید 1458     https://azrec.co.ir/blog/u/21068  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض