شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان از چند پروژه مهم انتقال و فوق توزیع در حال اجرا در استان آذربایجان غربی بازدید کرد

در این بازدید که روز سه شنبه ۲۱ مهرماه انجام پذیرفت، مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان به همراه مشاور فنی و تنی چند از مدیران و مجریان حضور داشتند.

مهندس صبوری در ابتدا از عملیات اجرائی پست ۲۳۰/۱۳۲/۲۰ کیلوولت گلمانخانه که از پروژه های تحت فاینانس بانک توسعه اسلامی می باشد بازدید به عمل آورد و پس از استماع گزارشات مهندس فتح اله زاده مجری پروژه پستهای فوق توزیع، روند پیشرفت و اجرای پروژه را خیلی خوب و رضایت بخش اعلام نمود.

 

 در ادامه از پروژه کابل 132 کیلوولت مصلی– ارشلو در امور انتقال نیروی آذربایجان بازدید به عمل آمد و توسط مهندس علیلو مشاور فنی و مجری پروژه در خصوص روند اجرای کار توضیحاتی داده شد.

سپس از پروژه خط ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه ارومیه- نیروگاه سهند به عنوان یکی از دیگر از پروژه های فعال برق آذربایجان در استان آذربایجان غربی بازدید به عمل آمده و گزارشهای لازم توسط مهندس جعفرزاده مجری پروژه ارائه شد.

در پایان مهندس صبوری پس از بازدید یکی از کارگاههای احداث فوندانسیون و استماع گزارش مربوط به احداث فوندانسیون و تهیه تجهیزات طی فاینانس بانک توسعه اسلامی، دستورات و رهنمودهای لازم را ارائه نمود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/07/21   تعداد بازدید 1482     https://azrec.co.ir/blog/u/21064  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض