شرکت برق منطقه ای آذربایجان

شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان که از این پس مناقصه گزار نامیده می¬شود، در نـظر دارد توسعه  پست ۱۳۲/۲۳۰ کیلوولت شفـا بصورت E.P.C. را در محدوده تحت پوشش خود، به شـرح منـدرج در مشخصات فنــی (جلد ۲) به مناقصه بگــذارد. لذا بدینوسیله از آن شرکت دعوت می¬شود با در نظر گرفتن مراتب زیر در این مناقصه شرکت نماید.

ماده ۱- موضوع مناقصه
طراحی، تهیه، حمل و اجرای کارهای تکمیلی ساختمانی و نیز طراحی ، تهیه، حمل و نصب ، بیمه حمل و نصب، تست و راه اندازی کلیه تجهیزات مورد نیاز به صورت E.P.C 
جهت :
• افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای ۱۳۲/۲۳۰ کیلوولت پست شفـا
•  احداث بِی سوم ترانس ۱۳۲/۲۳۰ کیلوولت
• احداث یک فیدر ترانس ۲۰/۱۳۲ کیلوولت
• خرید تجهیزات مورد نیاز جهت یک فیدر ترانس ۲۰/۱۳۲ کیلوولت
تبصره ۱ : مدت تضمین کیفیت و کارایی کلیه کارهــای فوق به مدت ۱۲ ( دوازده ) ماه شمسی از تاریخ بهره برداری ( تاریخ تحویل موقت پست ) می باشد .
تبصره ۱: محدوده کار و فصول مشترک آن با سایر کارها و مشخصات موضوع پیمان در مشخصات فنی تشریح شده است.

ماده ۲- مناقصه گزار
مناقصه گزار شرکت سهامی برق منطقه‌ای آذربایجان به نشانی تبریز- خیابان امام خمینی- نبش خیابان خاقانی- صندوق پستی ۴۸۶۵/۵۱۳۸۵
آدرس اینترنتی: www.azrec.co.ir و دورنگار ۵۲۶۱۶۲۴-۰۴۱۱ می¬باشد.

ماده ۳- دستگاه نظارت
دستگاه نظارت در این مناقصه معاونت طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان و شرکت مهندسین مشاور موننکو ایران به آدرس تهران، خیابان گاندی، خیابان بیست و سوم، شماره ۱۷، کدپستی ۱۵۱۷۹، تلفن ۸۱۹۶۲۶۵۲ و ۸۱۹۶۲۶۰۷ و دورنگار ۸۸۷۷۷۳۹۴ می¬باشد.

ماده ۴- محل کارگاه
محل کارگاه¬ برای‌ تخلیه و نصب تجهیزات و انجام کارهای موضوع مناقصه پست ۱۳۲/۲۳۰ کیلوولت شفا واقع در محدوده شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان به شرح مذکور در اسناد مناقصه خواهد بود.

ماده ۵- بازدید از پست
پیشنهاد دهنده باید قبل از تهیه پیشنهاد خود، در صورت نیاز، از پست شفا  بازدید بعمل آورده و با توجه به محل‌ اجرای پروژه، مشکلات و موانع موجود اقدام به تهیه پیشنهاد خود نماید.
بدیهی است پس از ارائه پیشنهاد در صورت برنده شدن هیچ ادعائی مبنی بر عدم توانائی در انجام و یا دریافت هزینه اضافه پذیرفته نخواهد شد.

ماده ۶- مدت پیمان
کل مدت تهیه، تدارک، ساخت و تحویل تجهیزات و نصب و راه‌اندازی و تست تا تحویل موقت حداکثر ۱۸ ماه شمسی می¬باشد که لازم است جدول زمانبندی به ترتیب (حداقل) موارد ذکر شده در دستورالعمل به پیشنهاد دهندگان تهیه و به همراه اسناد مناقصه ارائه گردد.

ماده ۷- تضمین شرکت در مناقصه 
پیشنهاد دهندگان می‌بایستی جهت تضمین شرکت در مناقصه با توجه به برآورد اعلام شده مبلغ        ۶۶۵۰۰۰۰۰ (شصد و شش میلیون و پانصد هزار) ریال بصورت یکی از تضمینهای زیر تهیه و بهمراه پیشنهاد خود به مناقصه گزار تسلیم نماید.
? رسید بانکی واریز وجه مذکور بحساب سیبا ۲۱۷۵۰۹۰۴۰۸۰۰۶ شرکت برق منطقه¬ای آذربایجان
? ضمانتنامه بانکی به نفع مناقصه گزار از بانکهای مورد تایید بانک مرکزی
مدت اعتبار تضمین فوق باید حداقل سه ماه از تاریخ افتتاح پیشنهادها بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده مخدوش، سپرده¬های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تمدید مدت ضمانتنامه نباید توسط پیمانکار انجام گیرد و فقط می¬بایست توسط مناقصه گزار انجام شود. بدیهی است در صورت عدم رعایت مورد مذکور، ضمانتنامه بانکی قابل قبول نبوده و قیمت باطل اعلام می¬گردد.
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه بر اساس آیین نامه تضمین محاسبه گردیده است.
تبصره: ارائه چک مسافرتی و بین بانکی به عنوان تضمین شرکت در مناقصه مورد قبول نمی¬باشد.

ماده ۸- محل دریافت اسناد مناقصه
شرکت کنندگان در مناقصه می‌توانند یک نسخه از اسناد مناقصه را از روز شنبه مورخ ۲۱/۰۳/۱۳۹۰ تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۰۳/۱۳۹۰ از شرکت مهندسین مشاور موننکو ایران واقع در نشانی مذکور در دعوتنامه مقابل واریز مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ (یک میلیون و پانصد هزار) ریال به حساب شماره  سیبای ۰۱۰۶۱۸۸۳۶۴۰۰۱  بنام شرکت "مهندسین موننکو ایران" نزد بانک ملی شعبه چهارراه جهان‌کودک تهران و تسلیم فیش بانکی مذکور، دریافت نمایند.
ارائه معرفی نامه معتبر جهت دریافت اسناد مناقصه ضروری است.

ماده ۹- اعلام عدم تمایل به شرکت در مناقصه
در صورتیکه دریافت کننده این دعوتنامه به هر علت مایل به دریافت اسناد مناقصه نباشد،  باید حداکثر تا آخر وقت اداری دو روز قبل از اتمام مهلت تهیه اسناد (قید شده در ماده ۸) و یا چنانچه پس از تهیه اسناد مناقصه از شرکت در مناقصه منصرف گــردد حداکثر تا آخر وقت اداری یک هفته قبل از تاریخ تسلیم پیشنهاد (مندرج در ماده ۱۰)‌ مـراتب را کتباً به مناقصه¬گزار و دستگـاه نظارت اعلام نماید. قصور در اجرای مراتب فوق در شرایط تشخیص صلاحیت دعوت شده برای مناقصه¬های بعدی تاثیر خواهد گذاشت.
ماده ۱۰- تسلیم پیشنهادها
پیشنهاددهندگان باید پیشنهادهای خود را تا ساعت ۱۰صبح روز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۴/۱۳۹۰ به آدرس مناقصه‌گزار، مذکور در ماده ۲، دبیرخانه برق منطقه¬ای آذربایجان تسلیم و رسید دریافت دارند. به پیشنهادهایی که خارج از موعد مذکور تسلیم شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.  جلسه گشایش اسناد مناقصه در ساعت ۱۱ همان روز در محل مناقصه¬گزار برگزار خواهد شد. شرکت حداکثر ۲ نفر از نمایندگان پیشنهاددهندگان با ارائه معرفی نامه کتبی صرفاً در جلسه افتتاح پاکات مالی بلامانع است.
مناقصه¬گزار در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است. برندگان اول و دوم مناقصه بر اساس قانون مناقصات و دیگر مقررات و حسب نیاز تجزیه بهای ارائه شده توسط پیشنهاد دهنده، تعیین می¬شوند.
هرگاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاد دهندگان با هم تبانی کرده¬اند مناقصه باطل و نام پیمانکاران مربوطه برای مدت دو سال از فهرست پیمانکاران شرکت حذف خواهد شد.
رفتار پیمانکاران در پاسخ به دعوتنامه، مشارکت در مناقصه و رعایت مهلت‌های مقرر، ملاک عمل بوده و با پیمانکاران متخلف بر اساس ضوابط مربوط رفتار می¬شود.

ماده ۱۱- پاسخگوئی به سوالات پیشنهاد دهندگان
پیشنهاد دهندگان می‌توانند سوالات خود را با دستگاه نظارت (شرکت موننکو ایران) از طریق دورنگار شماره ۸۸۷۷۷۳۹۴  و یا تلفن ۸۱۹۶۲۶۵۲ و ۸۱۹۶۲۶۰۷ مطرح نمایند.

ماده ۱۲- آگاهی از مفاد اسناد مناقصه
شرکت کننده در مناقصه باید کلیه اسناد مناقصه شامل شرایط خصوصی و مشخصات فنی و نقشه¬هایی که به پیوست اسناد مناقصه است بدقت مورد توجه قرار داده و خود را ملزم به رعایت آنها بداند. در هر حال شرکت در مناقصه به منزله آگاهی و قبول کلیه این شرایط خواهد بود.

ماده ۱۳- پیش پرداخت
هیچگونه پیش پرداختی به این پروژه تعلق نمی گیرد و پرداخت مبالغ صورت وضعیتها از طریق گشایش اسناد اعتباری (LC ) صورت می پذیرد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1390/04/02   تعداد بازدید 3371     https://azrec.co.ir/blog/u/22392  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض