شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

برگزاری دوره آموزشی " تکریم ارباب رجوع" در شرکت برق منطقه ای آذربایجان

دوره آموزشی " تکریم ارباب رجوع" با حضور بخشی از پرسنل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه­ ای آذربایجان شاغل در سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل توسط دفتر برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش شرکت و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ساسانی مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی این شرکت برگزار شد.

این دوره در دو گروه و طی روزهای 24 و ۲۵ آبان ماه ترتیب یافت. سخنران دوره ابتدا ضمن بیان مقدمه ای از آداب تکریم ارباب رجوع و تشریح رویکرد اخلاق اسلامی در این خصوص ، به شناخت و تعریف جایگاه مراجعین و مردم در نظام اداری کشور پرداخته و سرفصل هایی  تحت عنوان "مشتری کیست" و  "زنجیره خدمت به مشتری" را برای حاضرین تشریح و لزوم بررسی بازخورد ارتباط با ارباب رجوع و بهره گیری از تجارب موثر و کارساز ذیربط را امری ضروری خواند.

 

            وی همچنین عوامل موثر بر بهبود سیستم ها، روش های انجام کار، نحوه رسیدگی به شکایات و چگونگی برخورد با مراجعین بخش های مختلف سازمانی را برای حاضرین تشریح نمود.

           شایان ذکر است برگزاری دوره مذکور در راستای مصوبات ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی برق منطقه ای آذربایجان انجام گرفت.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/08/25   تعداد بازدید 1433     https://azrec.co.ir/blog/u/21045  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض