شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

دیدار مدیرعامل برق آذربایجان با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی

مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان به منظور تشریح ویژگی‌ها و مشکلات حریم برخی پروژه‌های مهم اجرایی این شرکت در استان آذربایجان غربی با حاج‌آقا توکل حیدری رئیس کل دادگستری این استان دیدار کرد.

در این دیدار که روز دوشنبه ۲۵ آبان‌ماه در دفتر ریاست دادگستری کل استان آذربایجان غربی ترتیب یافت، آقایان محمودیان مدیر دفتر حقوقی برق آذربایجان، مهندس رحمتی‌ آیدنلو مدیرامور انتقال نیروی برق آذربایجان غربی و تنی چند از کارشناسان ارشد این شرکت نیز حضور داشتند.

قانون سازمان برق ایران، مشکلات موجود در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی صنعت برق آذربایجان و نیز مشکلات حریم خطوط انتقال برق خصوصاً پروژه‌های در حال اجرای برق آذربایجان در سطح استان و حاشیه شهر ارومیه، از جمله محورهای مورد بحث در این دیدار بود.

مهندس صبوری در این جلسه همچنین از همکارهای بی‌شائبه دادگستری و دادگاه‌های آذربایجان غربی با شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان صمیمانه قدردانی کرد.

حاج آقا حیدری ریاست کل دادگستری آذربایجان غربی نیز ضمن خرسندی از این دیدار، صنعت برق را از مهمترین و زیربنایی‌ترین بخش‌های توسعه کشورمان دانسته و خدمت‌رسانی به مردم در این صنعت را بسیار با ارزش قلمداد نمود. 

  

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1394/09/04   تعداد بازدید 1592     https://azrec.co.ir/blog/u/21039  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض