شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 دیدار مدیرعامل برق آذربایجان با استاندار آذربایجان غربی

مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان در دیدار با دکتر سعادت استاندار آذربایجان غربی ، طرح های مهم برق آذربایجان در این استان را تشریح کرد .

در این دیدار که روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه بمناسبت آغاز سال جدید در محل استانداری ترتیب یافت ، آقایان مهندس کاظمی کیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ، قربان پور معاون منابع انسانی ، مجید پور معاون بهره برداری برق آذربایجان و وهاب زاده مدیر امور انتقال نیروی برق آذربایجان غربی مهندس صبوری را همراهی می کردند.

 در این دیدار ابتدا ضمن تبریک متقابل سال نو و اشاره به نامگذاری سال به عنوان سال " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " ،استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برخی نیازهای استان برای تکمیل خطوط مهم و انتقال و تامین مطمئن برق به مردم خصوصاً مناطق روستائی ، بر لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام خصوصاً پروژه های مربوط به شبکه برق شهرستان پیرانشهر که چند ماه پیش بر اثر بارش سنگین برف دچار حادثه و واژگونی دکل های خطوط انتقال شده بود، تاکید کرد.

 مهندس صبوری مدیرعامل برق آذربایجان نیز با اشاره به اهمیت صنعت برق در توسعه زیر بنایی و با بیان اینکه صنعت برق بدلیل ارتباط مستقیم با مردم ، از جایگاه خاصی در کشور مطرح است ، اظهار داشت: کارکنان و متخصصان صنعت برق با وقوف کامل به این اهمیت ، بطور شبانه روزی در تامین ، تولید و توزیع برق از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند.

وی در تشریح وضعیت پروژه های مهم در حال اجرای برق آذربایجان در استان بیان داشت که بالغ بر 550 میلیارد ریال پروژه بهره برداری شده و 2650 میلیارد ریال پروژه تا آخر نیمه اول سال 97 ، مجموعاً 3200 میلیارد ریال می باشد  و اظهار اطمینان کرد که اکثر این پروژه ها تا 8 ماه آینده به بهره برداری برسند.

مهندس صبوری همچنین بر لزوم توسعه پست های  230 کیلوولت در سطح منطقه از جمله شهر بزرگ ارومیه تاکید کرده و اهداف چند پروژه ویژه  در حال اجرا در این استان را که در مراحل پایانی اجرائی قرار دارند، به استحضار استاندار رساند.

در این جلسه همچنین مهندس حمید کاظمی کیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز گزارشی از فعالیت های انجام یافته و اقدامات پیش بینی شده برای توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق استان را تشریح نمود. 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/01/21   تعداد بازدید 998     https://azrec.co.ir/blog/u/20984  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض