شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مدیر عامل برق آذربایجان:

تعهد ، همگرایی و پیگیری و حل و فصل مسایل با دلسوزی و احساس وظیفه در سازمان از الزامات اقتصاد مقاومتی است

مدیرعامل و جمعی از مدیران برق آذربایجان با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ، آغاز سال جدید را به مسئولین و کارکنان این شرکت تبریک گفته و از تعامل خوب این شرکت با برق منطقه ای آذربایجان در سال گذشته اظهار قدردانی کردند.

در این دیدار که روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه انجام گرفت ، ابتدا مهندس علیرضا علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ، ضمن خوش آمدگویی و تقدیر به جهت حضور در شرکت و دیدار با همکاران توزیع برق اردبیل ، سال نو را به آنان تبریک گفت.

وی سپس با اشاره به به تعامل خوب شرکت متبوع خود با برق آذربایجان اظهار داشت: سال ۹۴ با تعامل خوب خصوصاً با امور انتقال نیروی برق اردبیل ، بسیاری از مشکلات به موقع رفع گردید.

وی همچنین اظهار داشت که در سال 94 علیرغم محدودیت های منابع مالی و سایر تنگناها ، سال پرثمر و موفقی را پشت سر گذاشتیم و امسال نیز با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و ضرورت اقدام و عمل در این خصوص به عنوان نیاز ضروری جامعه ، بایستی بتوانیم  اقدامات موثر خود را در تمامی بخش ها بصورت عملی به نتیجه رسانده و در جهت رشد و شکوفایی صنعت برق گام برداریم.

مهندس علیزاده همچنین ضرورت جذب و بهره گیری از سرمایه های بخش خصوصی و بهینه سازی مصرف در تمامی بخش های اداری ، صنایع ، خانگی ، کشاورزی و ... در سال جدید را مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه همچنین مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز با تبریک سال جدید به تک تک همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ، از این شرکت به عنوان یکی از شرکتهای منظم و فعال در صنعت برق نام برد و گفت : مدیران و تلاشگران صنعت برق کشور با درایت و تلاش شبانه روزی خود تهدیدها را به فرصت طلائی تبدیل نموده و با گذر از مشکلات و تحریم ها و با بهره گیری از راهکارهای مختلف ، هیچ مشکلی را از ناحیه صنعت برق به مردم وارد نکردند و این مهم را می توان یکی از بهترین دستاوردهای صنعت برق در سال گذشته عنوان نمود.

وی با اشاره به اینکه صنعت برق یکی از گسترده ترین ، پیچید ترین و حساس ترین صنایع در کشور است ، اظهار داشت : این صنعت دارای دوسرمایه عظیم می باشد که نیروی انسانی و تاسیسات مهم و گسترده از جمله آنهاست و امیدواریم در سال جدید با همدلی و همفکری و با بکارگیری اقتصاد مقاومتی به مشکلات صنعت برق فائق آمده و در خدمت به مردم موفق تر باشیم چرا که اگر در گذشته فقط کمیت برق مورد توجه بوده اما اکنون مردم و مشترکین علاوه بر کمیت ؛ کیفیت نیروی برق را نیز مطالبه می نمایند.

مدیر عامل برق آذربایجان با تبیین اقتصاد مقاوتی ، تعهد ، همگرایی و پیگیری و حل و فصل مسایل با دلسوزی و احساس وظیفه در سازمان را از الزامات شعار سال قلمداد نموده و گفت : توجه به توسعه شبکه و استفاده از فناوریهای جدید خصوصاًٌ با استفاده از توان متخصصان داخلی در صنعت برق امری ضروری است.

مهندس صبوری  جلب و بهره گیری از نظرات و حمایت های مسئولین استانی و نمایندگان محترم مردم در بهبود روند خدمات صنعت برق را بسیار مهم قلمداد کرده و در ادامه اظهار داشت که با عنایت به یکپارچگی شبکه برق ، بایستی هماهنگی و همفکری کامل برای برنامه های راهبردی این شبکه انجام گیرد.

لزوم جذب سرمایه گذاری برای افزایش نیروگاههای مقیاس کوچک (D.G) ، توجه به رویکردهای فرهنگی در بخش مدیریت مصرف برق ، توجه ویژه به برنامه های پیک بار ، بهره گیری از اتوماسیون پیشرفته صنعت برق ، حل مشکلات مالی با توجیه اقتصادی ، تامین خواسته های سرمایه گذاران و نیز برنامه ریزی در جهت  استفاده بهینه از منابع موجود از دیگر بحث  های مدیرعامل برق آذربایجان در این جلسه بود.

مهندس صبوری در ادامه سخنان خود ، به برخی ویژگیها و امکانات استان اردبیل در بخش برق اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تولید برق استان اردبیل سه برابر میزان مصرف آن است که از این بابت رتبه برتر منطقه را دارد.

وی با تشریح اهمیت و ویژگیهای برخی پروژه های مهم صنعت برق استان اظهار داشت که با بهره برداری از خط انتقال بسیار مهم 400 کیلوولت نیروگاه سبلان به پست آیدوغموش میانه ، امکان اتصال به شبکه سراسری  فراهم شده و برای این پروژه 155 کیلومتری قریب به 100 میلیار تومان هزینه شد.

مهندس صبوری خط انتقال پارس آباد به جمهوری آذربایجان را نیز یکی از مهمترین پروژه های تبادل انرژی با کشورهای همسایه قلمداد نموده و اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را نیز حدود ۵۰ میلیارد تومان ذکر کرد.

وی همچنین در پایان اظهار داشت که حدود 210 میلیارد تومان از  محل فاینانس بانک توسعه اسلامی نیز برای احداث 3 دستگاه پست بزرگ در این استان در حال هزینه است که با تکمیل این پروژه ها عمده مسایل استان اردبیل در بخش برق مرتفع خواهد شد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/01/23   تعداد بازدید 1331     https://azrec.co.ir/blog/u/20982  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض