شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

دیدار نوروزی مدیرعامل با همکاران امور انتقال اردبیل

تعهد ، احساس وظیفه سازمانی ، ایمان و اعتقاد به کار تیمی ، و مشارکت جمعی و گروهی ، تعالی سازمانی و ارزشمندی خدمت به مردم را به ارمغان می آورد

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان که در جریان بازدید از امور انتقال نیروی برق استان اردبیل و تبریک سال نو به همکاران شاغل در این امور سخن می گفت ، ضمن تاکید بر این ویژگی ها ، اظهار داشت: انشاءا... در راستای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص عملیاتی نمودن الزامات اقتصاد مقاومتی و با سیاست های جدید دولت در سال جدید ، بتوانیم در تامین مطمئن و با کیفیت انرژی برق به مردم بزرگوار منطقه بیش از پیش موفق باشیم.

مهندس صبوری در این بازدید که با حضور و همراهی مهندس مجید پور معاونت بهره برداری و تنی چند از مدیران برق آذربایجان صورت گرفت ، با بیان اینکه رویکرد اصلی شرکت مبتنی بر قوانین و مقررات است ، گفت : باید امکانات و خدمات درون سازمانی نیز در تمامی بخش ها و امور های شرکت بصورت یکسان تسری یافته و شرایطی فراهم شود تا کارکنان با اطمینان و متعهدانه به وظایف قانونی خود عمل نمایند.

مهندس صبوری برنامه ریزی دقیق برای رفع خاموشی های فنی را امری مهم و الزامی دانسته و افزود : در چنین شرایطی بخشی  از اهداف شرکت در امر اقتصاد مقاومتی تحقق می یابد.

وی افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی ، هنر این است که بتوانیم با همدلی و همفکری حداکثر بهره وری را برای سازمان خود محقق سازیم .

مدیرعامل برق آذربایجان همچنین با تاکید بر ضرورت آینده نگری برای پایداری شبکه برق ، اظهار داشت که باید در تداوم خدمت ، سیاستهای وزارت نیرو مورد توجه قرار گیرد و از نگرش جزیره ای پرهیز نمائیم.

وی در عین حال تعدد افکار و حتی تضارب افکار برای پیشبرد کارها در جهت تعالی سازمانی را بسیار ارزشمند و مغتنم توصیف کرد و لزوم استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات معقول همکاران را مورد تاکید قرار داد.

در این دیدار همچنین مهندس میر غفار شرقی مدیر امور انتقال نیروی برق استان اردبیل با ارائه گزارش عملکرد یکساله ، از حضور مدیرعامل ، سرپرست معاونت بهره برداری و مسئولین شرکت در این امور و توجه ویژه ایشان صمیمانه قدردانی به عمل آورد. 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/01/23   تعداد بازدید 1132     https://azrec.co.ir/blog/u/20981  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض