شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

 بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن صورت گرفت:

تجلیل از بانوان شاغل در شرکت برق منطقه ای آذربایجان

بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن ، مراسمی در شرکت برق منطقه ای آذربایجان تحت عنوان " جشن کوثر" برگزار شد.

در این مراسم که پیش از ظهر روز دوشنبه ۳۰ فروردین ماه در سالن کنفرانس شرکت ترتیب یافت ، جمع کثیری از بانوان شاغل شرکت در استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل ، مهندس حسین صبوری مدیرعامل ، قائم مقام ، معاونین و تنی چند از مدیران برق آذربایجان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم از سوی روابط عمومی شرکت فیلمی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه و مقام زن در جامعه اسلامی برای حاضرین پخش گردید.

سپس حجت الاسلام و المسلمین ساسانی مسئول امور فرهنگی آب وبرق استان طی سخنانی با اشاره به شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در ابعاد اجتماعی ، سیاسی و خانواده از ایشان به عنوان الگوی زنان اسلام نام برد و گفت : از خدا می خواهیم بانوان محترم ولایت مداری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و در کانون خانواده نیز به عنوان بانوی ایمانی و مکتبی راهرو حضرت صدیقه کبری باشند.

سپس خانم مهندس لیلا قهرمانی مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده گزارشی از فعالیت های امور بانوان شرکت بیان داشت و از حمایت های مدیرعامل در امور بانوان و برنامه های اجرا شده در طول سال صمیمانه قدردانی کرد.

آقای مهندس صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز طی سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و با تبریک پیشاپیش ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و با عرض خسته نباشید صمیمانه به کلیه بانوان همکار و خانواده های محترمشان ، اظهار داشت: بانوان همکار همواره دو مسئولیت سنگین را بر عهده دارند که یکی از آنها نقش خدمت سازمان به مردم بزرگوار و دیگری نقش بی بدیل مادری در کانون خانواده است که یک نقش مقدس و بسیار ارزشمند است مادر نقش تربیت را بر عهده دارد تا فرزند را بطور  شایسته به جامعه تحویل دهد و در محیط سازمانی نیز هدف غائی ما خدمت به مردم بزرگوار کشورمان است و این امر محقق نخواهد شد مگر با دلسوزی ، احساس تعلق و احساس تعهد کلیه کارکنان.

مهندس صبوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به " اقتصاد  مقاومتی ، اقدام و عمل " خاطر نشان ساخت که ما اعتقاد داریم که با ایده ها و ارائه راهکارها از سوی تک تک همکاران محترم خصوصاً بانوان محترم ، می توانیم روند تعالی سازمانی را به نحو احسن تداوم بخشیم.

در این مراسم ضمن برگزاری مسابقه فرهنگی هدایائی نیز از سوی مدیرعامل به شرکت کنندگان اهداء شد.

 همچنین در بخش پایانی مراسم نیز از مادران و همسران فداکار شهدای والا مقام همکار برق منطقه ای آذربایجان و کلیه بانوان همکار شاغل در مجموعه شرکت تجلیل به عمل آمد.

  

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/01/30   تعداد بازدید 1364     https://azrec.co.ir/blog/u/20980  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض