شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

در اولین جلسه شورای ساماندهی فرهنگی برق آذربایجان در سال ۹۵

بر لزوم حفظ و رعایت بیش از پیش اخلاق اداری تاکید شد

 اولین جلسه شورای ساماندهی فرهنگی شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور مدیرعامل و کلیه اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه که بعداظهر روز دوشنبه ۳۰ فروردین ماه در دفتر مدیرعامل برگزار شد ، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین ساسانی مسئول امور فرهنگی برق آذربایجان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام جواد (ع) گزارشی از برنامه های فرهنگی انجام یافته در یک سال گذشته را تشریح و با اشاره به شیوه نامه شورای مرکزی فرهنگی وزارت نیرو ، برخی برنامه های مهم این شورا در سال جدید را به اطلاع حاضرین رساند.

در ادامه این جلسه ، پس از بحث وتبادل نظر حاضرین ، بر لزوم تدوین برنامه های فرهنگی در طول سال تاکید شد.

در این جلسه همچنین گزارشی در زمینه اقامه نماز جماعت و چگونگی حداکثری همکاران  در نماز جماعت و فعالیت های طرح تکریم در شرکت ، ارائه و پیشنهاداتی مطرح شد.

در پایان این جلسه ، مهندس صبوری مدیرعامل شرکت با تبریک میلاد با سعادت امام جواد (ع) و همچنین با تبریک مجدد سال جدید به اعضای شورا ، از حضور معنوی و تلاشهای حاج آقا ساسانی و خدمات ارزشمند اعضاء در اجرای برنامه های فرهنگی در شرکت صمیانه قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی در سازمانها و در عین ظرافت و پیچیدگی ، بسیار با اهمیت و با ارزش است ، اظهار داشت: باید سعی کنیم در مسایل فرهنگی شرکت منویات مقام معظم رهبری به جد مورد لحاظ قرار گیرد و همکاران را به رعایت موازین شرعی و سازمانی ترغیب نمائیم .

مدیرعامل برق آذربایجان همچنین با تاکید بر اینکه در مسایل امر به معروف بایستی به موضوعات کاری و اداری نیز توجه شود ، گفت : پرواضح است که احصاء ضروریات فرهنگی و رعایت مسائل دینی در سازمان موجب حفظ و ارتقاء حرمت بین همکاران می گردد.

مهندس صبوری همچنین به توجه بیش از پیش به موضوع مهم اخلاق اداری نیز تاکید کرده و ما باید در این زمینه با برگزاری نشست های ویژه ، همکاران را از جمله همکاران جوان به رعایت و حفظ بیش از پیش الزامات و اخلاق اداری راهنمایی کنیم تا ضمن حفظ حیثیت شرکت و کارکنان ، تعلق سازمانی را نیز در میان همکاران تقویت نمائیم.

 


 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/01/30   تعداد بازدید 1290     https://azrec.co.ir/blog/u/20979  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض