شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مديرعامل برق آذربايجان در جمع معاونين و مديران اين شركت گفت:

تامین برق مطمئن با رویکرد اقتصادی وظیفه ذاتی شرکت برق منطقه ای آذربایجان است

جلسه شوراي معاونين، مشاورين و مديران شركت برق منطقه‌اي آذربايجان با هدف بحث و بررسی در خصوص مسايل شركت برگزار شد.

در اين جلسه كه روز دوشنبه ششم اردیبهشت ‌ماه در سالن اجتماعات شركت ترتيب يافت، در خصوص همکاری و مشارکت کلیه واحدها در جهت تحقق اهداف بهره برداری و گذر از پیک تابستان و پایداری شبکه و ساير موضوعات مطرح شده بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه معاونين و مديران شرکت در خصوص مسائل مربوط واحدهای تحت سرپرستی خود گزارشاتي ارائه نمودند. اولویت بندی پروژه ها از جمله پروژه های IDB و استقرار پروژه های IT، مدیریت بحران، انرژی های نو، برگزاری دوره های آموزشی و استقرار سامانه الکترونیکی از جمله موضوعات بحث شده این جلسه بود.

مسائل مربوط به دفتر حقوقی، امور ایثارگران و بانوان و ارائه گزارش کارهای در دست اقدام در این خصوص از دیگر موارد مطروحه در جلسه شورای معاونین و مشاورین شرکت بود.

پس از پايان گزارشات مديران، مهندس صبوري مديرعامل شركت ضمن تشکر از موضوعات مطرح شده از تلاش بی دریغ تلاشگران عرصه صنعت برق قدردانی نمود و با تاکید بر شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" بیان کرد: خدای متعال را شاکریم که در سال ۹۵ توفیق خدمت در راستای تامین خواست مردم را برای ما عنایت نمود.

مهندس صبوری منابع انسانی را جزو سرمایه های اصلی شرکت عنوان کرد و گفت: تامین برق مطمئن با رویکرد اقتصادی وظیفه ذاتی شرکت برق منطقه ای آذربایجان است و تحقق این اهداف با بهره مندی از توانمندی و پتانسیل نیروی انسانی شرکت امکان پذیر می باشد.

وی ضمن اشاره به رعایت نظم و انظباط اداری و اقامه نماز در اول وقت، به رعایت تکریم ارباب رجوع با انجام به موقع کارها و حل مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن تاکید کرد. 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/02/07   تعداد بازدید 1480     https://azrec.co.ir/blog/u/20977  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض