شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

مدیر عامل برق آذربایجان  :

پروژه های مهم" تونل انرژی "  و  "پست 230 کیلوولت GIS" برای سال ۲۰۱۸ کلانشهر تبریز حائز اهمیت است

مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از چند پروژه مهم فنی و عمرانی این شرکت در شهر تبریز بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که مهندس زاده مهدی معاون طرح و توسعه و مهندس علیلو مشاور فنی ، مدیرعامل را همراهی  می کردند ، وی ابتدا از پروژه پست 230 کیلوولت GIS واقع در مرکز شهر تبریز، بازدید کرد.

در این بازدید مهندس فتح اله زاده مجری پروژه ، ضمن ارائه گزارش از روند اجرائی آن ، اظهار اطمینان کرد که تا پایان خرداد ماه کار اجرای فونداسیون پروژه به اتمام برسد.

مهندس صبوری همچنین از مقدمات اجرائی پروژه مهم تونل انرژی کلانشهر تبریز را که از مرکز شهر به طول 4 کیلومتر تا حاشیه شمالی این شهر امتداد خواهد داشت ، دیدن کرد وگزارشات فنی و اجرائی آن توسط مهندس علیلو مجری پروژه ،  ارائه شد.

مدیرعامل برق آذربایجان نیز با اشاره به اهمیت این دو پروژه ، بر تسریع در روند اجرائی آنها تاکید کرده و اظهار داشت:آماده سازی این پروژه ها برای سال ۲۰۱۸ کلانشهر تبریز که به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام معرفی شده است ، بسیار حائز اهمیت می باشد.

مهندس صبوری در ادامه بازدید های خود ، از مراحل اجرایی محوطه سازی ساختمان ستادی شهریار و نیز ساختمان دیسپاچینگ شمالغرب و همچنین از طرح احداث پارکینگ خورشیدی ( نیروگاه فتوولتائیک) در محوطه ساختمان ستادی شرکت نیز بازدید به عمل آورد.

در این بازدید نیز به ترتیب آقایان مهندس حلالی مجری طرح های خدماتی و مهندس نقدی شایان مجری انرژیهای نو ، آخرین اقدامات و گزارشات مربوطه را ارائه نمودند.

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/02/13   تعداد بازدید 1255     https://azrec.co.ir/blog/u/20975  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض