شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

تجلیل از بازنشستگان و کارگران نمونه سال ۹۴ شرکت برق منطقه ای آذربایجان

طی مراسمی از بازنستگان سال ۹۴ و کارگران نمونه شرکت برق منطقه ای آذربایجان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که پیش از ظهر روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور مدیرعامل ، معاونین و جمعی از مدیران در تالار چند منظوره مجتمع فرهنگی – ورزشی برق آذربایجان ترتیب یافت، بازنشستگان و کارگران نمونه به همراه خانواده حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا آقای حسین قربان پور معاون منابع انسانی شرکت ، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در مراسم ، طی سخنانی ضمن تشکر از سی سال تلاش و فعالیت بی شائبه بازنشستگان گفت : صنعت برق به دلیل جایگاه بالایی که در بین خانواده ها و مردم دارد،  از ماهیت اجتماعی ارزشمندی برخوردار است.

وی سپس با ارائه گزارشی از آمار نیروی انسانی و بازنشستگی در شرکت ، برخی چالش های موجود در این خصوص از جمله در بخش بیمه را برای حاضرین تشریح و اقدامات و پی گیری های انجام یافته در رفع موارد  مذکور را بیان داشت.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه کارکنان شرکت و خصوصاً همکاران جوان در جایگاه جانشین بازنشستگان مجرب قرار دارند ، اظهار امیدواری کرد که با شایستگی خدمات آنان را تداوم بخشند.

در ادامه مراسم ، مهندس حسین صبوری مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان نیز  با ابراز خوشوقتی از حضورش در جمع همکاران بازنشسته و کارگران نمونه و خانواده های ایشان ، روز صنعت برق و روز کارگر را به آنان تبریک گفت .

وی افزود: امروز برای ما روز عزیزی است چرا که در جمع کسانی هستیم سی سال از بهترین ایام عمر با برکت خود را در خدمت صنعت برق و مردم بزرگوار بوده اند ، هستیم و با وجدانی آرام و بدون هیچ گونه دغدغه با افتخار ، پاکدستی و خوش نامی، به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

مهندس صبوری سپس با اشاره به اینکه  شرایط گذشته صنعت برق نسبت به هم اکنون ، بسیار سخت بوده است ، اظهار داشت: تداوم سی سال خدمت با عزت در این صنعت عظیم تنها ، عشق و علاقه شما به خدمت بی منت را نشان می دهد.

مدیر عامل برق آذربایجان در ادامه سخنان خود با قدردانی صمیمانه از همسران همکاران ، از حمایت ها ، سعه صدر و فداکاری آنان در قبال همسران خود و خانواده خود ، تشکر کرده و گفت : من به عنوان خادم کوچک در صنعت برق این بزرگواری شما را به دیده منت ارج می نهم.

وی نیروی انسانی را به عنوان سرمایه اصلی سازمان قلمداد نموده و تصریح کرد: سرمایه تاسیساتی بدون وجود نیروی انسانی متعهد و متخصص هیچ فایده ای نخواهد داشت و در این بین،  می توان بازنشستگان را از گنجینه های تجربه عنوان نمود.

در پایان این مراسم از ۵۰ نفر همکار بازنشسته سال ۹۴ و ۱۲ نفر از کارگران نمونه سال ۹۴ با اعطای لوح تقدیر و تقدیم هدیه ، تجلیل شد.

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/02/14   تعداد بازدید 1445     https://azrec.co.ir/blog/u/20973  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض