شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

جلسه افتتاحیه برنامه ارزیابی بخش انتقال شبکه برق آذربایجان برگزار شد

 جلسه افتتاحیه ارزیابی وضعیت و عملکرد شبکه انتقال شرکت برق منطقه ای آذربایجان با حضور مسئولین ارشد این شرکت و تیم ارزیابی اعزامی از سوی شرکت توانیر برگزار شد.

در این جلسه که پیش از ظهر روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن جلسات برق آذربایجان ترتیب یافت، ابتدا مهندس رضا مجید پور معاون بهره برداری این شرکت ضمن خوش آمدگویی به تیم ارزیابی و با معرفی مدیران و همکاران خود ، گزارشی از آخرین وضعیت فنی شرکت برق منطقه ای آذربایجان را ارائه نمود.

مهندس مجید پور اعضای تیم ارزیابی توانیر را آقایان مهندس کریمی سرگروه و ارزیاب بخش رلیاژ از توانیر ، مهندس عرب ارزیاب بخش ستادی از برق منطقه ای هرمزگان ، مهندس معصومی ارزیاب بخش خط از برق منطقه ای زنجان ، مهندس بابایی ارزیاب بخش تجهیزات پست از برق منطقه ای گیلان، مهندس بهرامی ارزیاب بخش بهره برداری از برق منطقه ای غرب معرفی نمودند.

سپس مهندس محسن برنجی مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شمالغرب (شرکت برق منطقه ای آذربایجان) نیز ضمن بیان کلیاتی از شبکه برق آذربایجان ، نقشه جغرافیایی انتقال و فوق توزیع منطقه را تشریح کرد.

وی همچنین در تشریح ویژگی های خاص این منطقه ، تنوع آب و هوایی ، بهره برداری شبکه بصورت  رینگ های متعدد ، وجود سطوح ولتاژی مختلف و تبادلات انرژی بصورت فرا منطقه ای و برون مرزی را از جمله این ویژگی ها عنوان نمود.

مهندس برنجی کل مشترکین بخش توزیع منطقه آذربایجان را بالغ ۳ میلیون۳۰۰ هزار مشترک اعلام و تصریح کرد که تعداد ۲۰ مشترک نیز در رده انتقال و فوق توزیع در این منطقه فعال هستند.

وی در پایان گزارش خود ، با اعلام پیک بارغیر همزمان و همزمان منطقه در سال ۹۴ و پیش بینی آن برای سال ۹۵، به تشریح نمودار تغییرات تبادل و انرژی شبکه منطقه در چهار سال اخیر ، اهم پروژه های شاخص و مهم شرکت در سال ۹۴ و نیز مهمترین نوآوری ها ، تحقیقات وخلاقیت های شرکت برق منطقه ای آذربایجان پرداخت.

در ادامه جلسه، مهندس عباس نژاد قائم مقام ومعاون هماهنگی برق آذربایجان طی سخنانی ضمن اظهار خرسندی از برگزاری اینگونه برنامه های ارزیابی ، اظهار داشت : ارزیابی، بخش جدائی ناپذیر از هرگونه خدمات است و در واقع مسیر تعالی شرکت های خدماتی ومهم را همین ارزیابی ها ترسیم و هموار می کند.

وی حضور تیم ارزیابی مجرب برای بررسی وضعیت شبکه انتقال برق آذربایجان را ، فرصتی برای تبادل تجربیات و اطلاعات قلمداد کرده و گفت: شرکت های برق منطقه ای وظیفه دارند همواره در حفظ ، توسعه و بروزرسانی شبکه های انتقال و فوق توزیع تلاش کنند چرا که بهره برداری و ارائه خدمت به مردم در هر شرایطی تعطیل پذیر نیست.

وی در پایان سخنان خود لزوم توجه ویژه به عمر اقتصادی شبکه های برق را نیز مهم ارزیابی کرده و همچنین برخی ویژگی های خاص شبکه برق آذربایجان را تشریح نمود.

مهندس کریمی سرگروه تیم ارزیابی نیز با اظهار خوشوقتی از حضورشان در جمع مسئولین شرکت برق منطقه ای آذربایجان با اشاره به اهمیت صنعت برق به عنوان مهمترین ابزار توسعه در تمامی زمینه ها ، با در نظر گرفتن توسعه شهرها تصریح کرد که صنعت برق با رشد بخش صنعت ،همواره به تداوم توسعه خود ادامه می دهد.

مهندس کریمی تبادل تجارب را از مهمترین نتایج ارزیابی قلمداد کرده و در پایان ، روش ارزیابی این دوره را برای حاضرین توضیح داد.

پس از سخنان مهندس کریمی، هریک از اعضای تیم ارزیابی نقطه نظرات خود را پیرامون ارزیابی بخش انتقال بیان داشتند.

در پایان، نشست ویژه برای انتخاب پست ها و خطوط موثر جهت ارزیابی بخش انتقال برق آذربایجان برگزار و تیم ارزیابی ، فعالیت خود را که حدود پنج روز به طول می انجامد، آغاز کردند .

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/02/25   تعداد بازدید 1346     https://azrec.co.ir/blog/u/20972  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض