شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

با حضور  کارشناسان و مدیران کمیته انرژی  پدافند غیرعامل استان برگزار شد:

سمینارآموزشی" فناوری های نوین در حوزه پدافند غیرعامل و حفاظت فیزیکی زیر ساخت ها"

 سمینارآموزشی" فناوری های نوین در حوزه پدافند غیرعامل و حفاظت فیزیکی زیر ساخت ها" با حضور مدیران و کارشناسان پدافند غیرعامل  استانداری آذربایجان شرقی ، شرکت های آب و برق ، نفت و گاز و پتروشیمی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این سمینار که روز ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان و به مدرسی دکتر وحید بهجت عضو هیات علمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و عضو شورایی پایایی برق آذربایجان برگزار شد، شرکت کنندگان با ویژگی های کارکرد پدافند غیر عامل در حوزه حفاظت فیزیکی زیر ساخت ها آشنا شدند.

مدرس دوره در این سمینار همچنین محدودیت های سیستم های سنتی درحوزه حفاظت فیزیکی تجهیزات زیر ساخت و الزامات و ضرورتهای سیستم مدرن و متمرکز حفاظتی را برای شرکت کنندگان تشریح کرد.

معرفی فناوری نوین در حفاظت فیزیکی زیر ساخت ها در دو بعد تجهیزات حفاظتی و سیستم های مدیریت امنیت و مانیتورینگ از راه دور سایت ها از دیگر موضوعات مطرح شده در این سمینار بود.

دکتر بهجت همچنین برخی فعالیت های مهم تحقیقاتی انجام گرفته در راستای بومی سازی فناوری در کشور را که با همکاری مراکز تحقیقاتی و صنعتی صورت گرفته است را معرفی و ضمن تشریح برخی از پروژه های اجرائی نصب شده در کشور ، ویژگی های این قبیل فعالیت ها در صنایع آب و برق و نفت و گاز را به طور مفصل توضیح داد.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/02/26   تعداد بازدید 1514     https://azrec.co.ir/blog/u/20971  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض