شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

تقویم ارزیابی سال  95 واحدهای شرکت تدوین شد

 تقویم ارزیابی سالانه  واحدهای شرکت برق منطقه ای آذربایجان که برای اولین بار در قالب یک جلد کتابچه به تفکیک واحدها در سال 94 تدوین گردیده بود که در سال 95 نیز با اعمال تغییرات ، ویرایش و به واحدهای مختلف این شرکت ابلاغ گردید.

به گفته آقای یوسفی مدیر دفتر استراتژیک و بهره وری شرکت ، تدوین تقویم ارزیابی برای اولین بار در سطح شرکت، سال گذشته  توسط معاون منابع انسانی پیشنهاد و راهکارهای لازم ارائه گردید.

وی افزود : بدنبال این دستور ، از سوی دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری تقویم ارزیابی سالانه به تفکیک واحدهای مختلف شرکت تدوین شد و تمامی ارزیابی های شرکت اعم از استانداری ، وزارت نیرو ، توانیر(ضوابط ابلاغی) و ممیزی های داخلی و برون سازمانی ، فرایندهای ارزیابی ، توضیحات تکمیلی ، زمان بندی فرم ها و چک لیست ها و ... بشکلی موثر درج گردیده است.

وی افزود در این کتابچه مطالب مندرج به شکلی آمده است تا در موعد مقرر جمع آوری اطلاعات اولیه و تحلیل نتایج با سرعت بیشتر و اثر بخش انجام گیرد.

شایان ذکر است با انجام بازنگری و بازبینی مجدد ویرایش دوم این کتابچه در ۲۶ اردیبهشت سال ۹۵ از سوی مدیریت عامل شرکت به معاونت ها و دفاتر مستقل ابلاغ گردیده است.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/02/29   تعداد بازدید 1166     https://azrec.co.ir/blog/u/20968  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض