شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

برنامه ارزیابی بخش انتقال شبکه برق آذربایجان

با برگزاری جلسه اختتامیه پایان یافت

 جلسه اختتامیه ارزیابی بخش انتقال شرکت برق منطقه ای آذربایجان پس از پنج روز پایش ، بررسی و ارزیابی وضعیت عملکرد این بخش توسط تیم ارزیابی اعزامی از سوی شرکت توانیر، برگزار شد.

در این جلسه که روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه با حضورمهندس عباس نژاد قائم مقام ، مهندس مجید پور معاون بهره برداری ، اعضای تیم ارزیابی ، مدیرعامل و مسئولین تعمیرات نیروی برق آذربایجان ، تنی چند از مدیران ستادی و مدیران و کارشناسان ارشد امورهای سه گانه انتقال در استانهای تحت پوشش ترتیب یافت ، ابتدا مهندس مجید پور ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از زحمات پنج روزه تیم ارزیابی و همکاران خود در سطح سه استان ، هدف از این ارزیابی را بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات و فعالیت های بخش انتقال و فوق توزیع شرکت های برق منطقه ای ، تبادل نظر و بهره گیری از تجارب ، نوآوری ها و ابتکارات ،  بیان نقاط برجسته و همچنین کشف نقاط قابل بهبود دانست که ممکن است به سبب تکراری بودن از زاویه دید بهره برداران پنهان مانده باشد .

وی افزود: به اعتقاد بنده، ارزیابی فرصتی است که در آن همکاران ما با استفاده از ریز بینی ها و دقت نظر ارزیابان،  می توانند خدمات مطلوب تری به مردم ارائه نمایند.

مهندس مجید پور در پایان سخنان خود از زحمات مهندس علیزاده لمعانی معاون سابق بهره برداری برق آذربایجان و تک تک همکاران خود  در طول سال 94 صمیمانه قدردانی کرد.

در ادامه جلسه، مهندس کریمی سرگروه تیم ارزیابی ضمن ابراز قدردانی از عملکرد مسئولین برق آذربایجان در سطح سه استان آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل ، از پاسخگویی مطلوب و کارشناسانه مدیران و همکاران شبکه انتقال و فوق توزیع منطقه ، اظهار خرسندی و تشکر کرد.

وی وجود نیروهای متخصص و متعهد و تعاملات خوب در سطح شرکت برق منطقه ای آذربایجان را بسیار با ارزش توصیف و برخی موضوعات مهم در این شرکت در بخش فنی را نیز که طی پنج روز اخیر شاهد آن بوده است ، برشمرد.

پس از سخنان مهندس کریمی ، آقایان مهندسین عرب ، معصومی ، بابائی و بهرامی اعضای دیگر تیم ارزیابی،  هرکدام در حوزه ارزیابی خود ، نقطه نظرات، نقاط قوت و بارز ، پیشنهادات و نقاط قابل بهبود را بیان و به تشریح آنها پرداختند.

در این جلسه همچنین با تاکید گروه ارزیابی به دلیل اهمیت جغرافیایی شرکت برق منطقه ای آذربایجان برای صدور و تبادل انرژی برق کشورمان با کشورهای همسایه ، راهکارهایی برای تقویت بنیه صدور و تبادل برق در این منطقه(در بخش انتقال و فوق توزیع) را بیان داشتند.

مهندس بهروز عباس نژاد قائم مقام ومعاون هماهنگی برق آذربایجان سخنران پایانی جلسه اختتامیه بود.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، به اعضای تیم ارزیابی و تمامی همکاران خدوم خود در بخش انتقال و فوق توزیع منطقه ، خدا قوت و خسته نباشید گفت.

مهندس عباس نژاد با بیان شعری با این مضمون که :

  " خوشتر آن باشد که سر دلبران                             گفته آید در حدیث دیگران"

از این بیت به مثابه ارزیابی عملکرد توسط دیگر افراد، اشاره کرده و ارزیابی را فرصت خوبی برای انجام عملکرد مطلوب تر و احراز موفقیت ها دانسته و این مهم را در شرایطی اثر بخش تر دانست که از سوی گروه و تیمی مجرب و متخصص انجام گیرد .

مهندس عباس نژاد سپس با اشاره به برخی موارد مطرح شده در قالب " نقاط قابل بهبود" از مهندس مجید پور خواست تا پروژه هایی را در این خصوص تعریف کنندکه قطعاً مورد حمایت مدیریت عامل شرکت قرار خواهد گرفت .

قائم مقام شرکت، همچنین از تلاش شرکت توانیر بدلیل ایجاد ساز و کار ارزیابی ، آن را فرصتی مناسب برای رفع مشکلات و استفاده از تجارب سایر شرکت ها عنوان نمود.

وی در بخش پایانی سخنان خود ، به اهمیت منابع انسانی اشاره و تصریح کرد که هر چند که سرمایه های مادی ، طبیعی و اجتماعی بسیار مهم است اما سرمایه انسانی در این بین  نقش بی بدیل دارد و نقش "کار و قداست کار" از بعد مدنی، در سرمایه انسانی متصور است.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/02/29   تعداد بازدید 1185     https://azrec.co.ir/blog/u/20967  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض