شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

برگزاری سمینار آموزشی " بهینه سازی مصرف انرژی در بخش های صنعت و خانگی" در شرکت برق منطقه ای آذربایجان

در آستانه فرارسیدن فصل گرما و ضرورت تعمیم و اجرای برنامه های اصلاح الگوی مصرف در مقابله با پیک مصرف برق و نیز به منظور کاربردی سازی راههای افزایش بهره وری در بخش های صنعت و خانگی "سمینار بهینه سازی مصرف انرژی در بخش های صنعت و خانگی" در شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

در این سمینار یک روزه که روز چهارشنبه ۵ خرداد ماه از سوی دفتر برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش این شرکت با همکاری سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) ترتیب یافت ، جمع کثیری از مدیران و کارشناسان برق آذربایجان حضور داشتند.

مدرسی این سمینار بر عهده مهندس هومن صادقی از اساتید سازمان بهره وری انرژی بود که مواردی را پیرامون اصول کاربردی مدیریت انرژی الکتریکی برای حاضرین تبیین کرد.

وی همچنین رویکردهای مختلف مدیریت انرژی و سیستم های موجود در این بخش را که در بهینه سازی مصرف انرژی نقش کاربردی دارند ، تشریح نمود.

مهندس صادقی همچنین با اشاره به اهمیت سیستم های روشنائی در بخش های صنعت  وخانگی ، روش های بهبود کیفیت توان ، مقایسه سیستم و شیوه های مصرف انرژی روشنائی در کشورهای پیشرفته جهان با ایران، راندمان تولید برق قبل از مصرف در نیروگاهها ، شدت مصرف انرژی و ... را از دیگر موضوعات مورد بحث در این سمینار قرار داد.

مدرس دوره همچنین در بخش پایانی برخی آموزه های دینی در بخش مدیریت مصرف را برای شرکت کنندگان یادآوری کرد.

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/03/05   تعداد بازدید 1112     https://azrec.co.ir/blog/u/20964  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض