شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

"اطلاعیه"

بدینوسیله به اطلاع کلیه شهروندان محترم بویژه مشترکین محترمی که قدرت قراردادی آنها بالای پنج مگاوات می باشد می رساند بر اساس مصوبه مورخ ۱۰/۱۱/ ۹۴ هیات محترم وزیران، شرایط تامین انرژی برق مشترکین مذکور به شرح ذیل تصویب و از سوی آقای دکتر جهانگیری معاون اول محترم ریاست جمهوری ابلاغ شده است متن مصوبه، بشرح زیر می باشد:

وزارت نیرو، وزارت صنعت معدن و تجارت ، وزارت جهاد کشاورزی

 هیات وزیران در جلسه 94/11/4 به پیشنهاد شماره 93/25551/30/100 مورخ 1393/5/21 وزارت نیرو به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

  1. وزارت نیرو مکلف است شرایط ا برای آن دسته از مشترکینی که قدرت قراردادی آنها بالای پنج مگاوات می باشد و مایلند تمام یا بخشی از انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق نیروگاههای متعلق به خود یا بورس انرژی با قراردادهای دو جانبه یا نیروگاهها تامین نمایند، فرهم نماید.
  2. واحدهای متقاضی جدید که قدرت درخواستی آنها بالای پنج مگاوات می باشد نسبت به تامین برق مصرفی خود از طریق نیروگاههای متعلق به خود یا بورس انرژی با قراردادهای دوجانبه با نیروگاهها اقدام نمایند وزارت نیرو موظف است طبق مقررات از طریق شرکت های زیر مجموعه نسبت به انعقاد قرارداد اتصال به شبکه متقاضیان یاد شده اقدام نماید.
  3. وزارت نیرو مکلف است شرایط لازم را به گونه ای فراهم نماید که به تدریج تا پایان سال ۱۳۹۴ تامین حداقل دو سوم مجموعه انرژی مورد نیاز مشترکین از طریق بورس انرژی یا قراردادهای دوجانبه امکان پذیر شود.
  4. هزینه برقراری انشعاب و ترانزیت انرژی متقاضیان و مشترکین موضوع بندهای (1) و (2)  طبق تعرفه های مصوب شورای اقتصاد اخذ می گردد.
  5. ترانزیت وتحویل انرژی خریداری شده از طریق بورس انرژی یا قراردادهای دوجانبه ، طبق مقررات و ضوابط توسط وزارت نیرو تضمین و پشتیبانی می گردد.

تبصره- متقاضیان موضوع بند (2) از پرداخت قدرالسهم مربوط به سرمایه گذاری تولید در حق انشعاب برق معاف می باشند و این رقم برای مشترکین  موضوع بند(1) که به صورت دایم برق خود را از طریق بورس انرژی یا قراردادهای دوجانبه تامین می نمایند با درخواست مشترکین قابل استرداد می باشد.

روابط عمومی

شرکت برق منطقه ای آذربایجان


 

 

 

 

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1395/04/01   تعداد بازدید 1435     https://azrec.co.ir/blog/u/20956  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض